וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דוידוביץ' יהפוך למאמן שוערים בנוער?

19.5.2013 / 7:42

בקבוצה מעוניינים בשוער שפרש, אך ממתינים לשמוע האם אנטמן יישאר בב"ש. במידה וזה ישוב, צפוי דוידוביץ' לעבוד עם הנוער

one

שוערה הפורש של מכבי חיפה ניר דוידוביץ' מחכה לתשובה ממנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק, ומהמאמן אריק בנאדו בנוגע לתפקידו בעונה הבאה בצוות המקצועי של המועדון. בחיפה מתכוונים להשאיר את השוער הפורש בכל מקרה במערכת ובשלב זה מתלבטים האם לשבצו כמאמן שוערים של הקבוצה הבוגרת, או מאמן שוערים במחלקת הנוער. כזכור, דוידוביץ' ערך אתמול (שבת) את משחק הפרישה שלו בניצחונה של הקבוצה 2:3 על הפועל תל אביב.

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה הפורש. אדריאן הרבשטיין
בכל מקרה אמור להישאר במועדון. דוידוביץ' מודה לקהל/אדריאן הרבשטיין

גורמים במועדון אמרו שתפקידו של דוידוביץ' יוכרע רק לאחר שיוכרע סופית האם מאמן השוערים של הפועל באר שבע, גיורא אנטמן יחזור לחיפה, שם שימש שנים ארוכות כמאמן שוערים, או יישאר עם אלישע לוי בצוות המקצועי בקבוצה מהדרום. אם אנטמן יחזור, דוידוביץ' צפוי להשתלב במחלקת הנוער ואולי אף לעבוד לעיתים עם אנטמן בקבוצה הבוגרת.

במכבי חיפה היו מרוצים מאוד מכמות הקהל שהגיעה למשחק אתמול וכיבדה את השוער הפורש, כשבמועדון אמרו שמדובר באחת מהפרישות הכי מכובדות ומרגשות שהייתה לשחקן כדורגל בליגה הישראלית אי פעם. במועדון רשמו שביעות רצון גם מהתנהגות הקהל בכל הנוגע לוואליד באדיר שפרש גם הוא וזכה למחיאות כפיים וכבוד מאוהדי חיפה.

מלבד סוגיית מאמן השוערים, מאמן הקבוצה, אריק בנאדו שוקל לעשות עוד שינויים בצוות המקצועי. אורי אוזן ימשיך בכל מקרה כעוזר המאמן, אך מי שעשוי להצטרף לצוות הוא מאמן הכושר של מכבי נתניה בעונה החולפת, חזי נחשוני. בנאדו מעריך מאוד את נחשוני וצירופו של מאמן הכושר לצוות נשקלת בימים אלה. מלבד השמחה על הנצחון אתמול על הפועל תל אביב וההתרגשות מהפרישה של דוידוביץ', במועדון היו שמחים מאוד על זכייתה של קבוצת הנוער בגביע המדינה, ובנאדו מתכוון להעלות כמה שחקנים לסגל הקבוצה הבוגרת ולשלב אותם בקבוצה בעונה הבאה. בראש הרשימה נמצאים ג'אבר עטאא, איסמעאיל ריאן ושובל גוזלן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רון שושן שוער הנוער של מכבי חיפה עם הגביע, שובל גוזלן עם צלחת האליפות. אדריאן הרבשטיין
ישולבו בבוגרת בעונה הבאה. גוזלן ושחקני הנוער של חיפה עם התארים החדשים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully