וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו העליב את הכדורגל וסטר בפניו של פרס"

בספרד קטלו את המאמן, שלא הופיע למסע"ת לקראת גמר הגביע: "הוא אידיוט". צפו בעיתונאי ברזילאי מאבד את העשתונות

כשז'וזה מוריניו אמר לאחר ההדחה מליגת האלופות כי הוא מעדיף לאמן במקום שאוהבים אותו, הוא לא התכוון רק ליחסיו עם אוהדי ריאל מדריד, אלא גם ליחסיו עם התקשורת הספרדית, שלדבריו "לא הוגנת" כמו זו האנגלית. אחרי שאמש הפתיע ולא הופיע למסיבת העיתונאים הרשמית לקראת גמר גביע המלך הערב (שישי, 22:30, ספורט 1 ו-HD), התקשות בספרד קוטלת את "המיוחד", באופן קטלני במיוחד.

"מוריניו הוא כבר לא הפנים של ריאל מדריד", נכתב ב"אל מונדו דפורטיבו", "היעדרותו של המאמן ממסיבת העיתונאים היא עלבון לכדורגל, למפעל הגביע, ליריבה והיא כמו סטירה לפניו של נשיא ריאל פלורנטינו פרס".

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
"שבר את הכללים, הוא כבר לא הפנים של ריאל". מוריניו/רויטרס

"הפחד של מוריניו", כתב "מארקה" בכותרתו, ודיווח כי רבים מהעיתונאים, בעיקר הזרים, מחו בתוקף על היעדרותו של המאמן מהאירוע. עיתונאי מברזיל אף קרע את תמונתו של מוריניו מעלון הנתונים של משחק הגמר וכינה אותו "אידיוט". גם ב"אס" תקפו את המאמן הפורטוגלי. "כולם חשבו אתמול על כדורגל, עד שמוריניו שבר את הכללים לפני מה שאולי יהפוך לאחד ממשחקיו האחרונים כמאמן ריאל", כתב פרשן העיתון חואנמה טרואבה. "ראמוס לא ניסה לתרץ את צעדו של מאמנו, אפילו להפך, הוא חייך למשמע הביקורת, כמו ילד שאין לו הסבר. הצעד של מוריניו מראה מה הוא חושב על המשחק והקבוצה שלו".


כשנשאל על צעדו של המאמן ענה ראמוס לעיתונאים: "אין שאלה שאי אפשר לענות עליה, בין אם מדובר במאמן או בי. אני לא חושב שלראיין קפטן זה כל כך רע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
לא ניסה לתרץ עבור מוריניו. ראמוס/רויטרס

עבור ריאל, מדובר בגמר ה-38 בתולדותיה, כאשר הזכייה ה-18 והאחרונה שלה הייתה לפני שנתיים, עם 0:1 על ברצלונה בהארכה בגמר. אתלטיקו תופיע בגמר ה-19 שלה והיא הניפה לאחרונה את הגביע (התשיעי שלה) בעונת הדאבל, 1995/96 והפסידה לאחרונה בגמר ב-2010 לסביליה. זה יהיה הדרבי המדרידאי החמישי בתולדות הגמרים ובאופן מפתיע, המאזן מצביע דווקא על 1:3 לטובת אתלטיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully