וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס צימקו ל-3:2 מול אינדיאנה, הספרס בגמר המערב

כרמלו קלע 28 והניקס צימקו ל-3:2 לאחר 75:85 על הפייסרס בגארדן. פארקר והספרס בגמר המערב עם 82:94 על הווריורס

ניו יורק עדיין כאן. אחרי שני ההפסדים באינדיאנה הניקס התייצבו הלילה (בין חמישי לשישי) למשחק מספר 5 במדיסון סקוור גארדן כשהם יודעים שהפסד שולח אותם לחופשת הקיץ מאוכזבים. כרמלו אנתוני קלע 28, ההגנה עבדה לא רע, הזריקות נכנסו וניו יורק ניצחה 75:85 בדרך לפיגור 3:2 בסדרה. משחק מספר 6 ייערך באינדיאנה בלילה שבין שבת לראשון, והניקס יצטרכו להוכיח שהם באמת עשויים מחומר אחר כדי לכפות משחק שביעי בגארדן.

מי שסגרה את הסיפור והמשיכה הלאה היא סן אנטוניו ספרס. החבורה המנוסה מטקסס יצאה למשחק שישי קשה באולם המחשמל של גולדן סטייט באוקלנד ויצאה משם עם 94:82 מרשים שהעניק לה 2:4 בחצי גמר המערב, ומקום בגמר המערב מול ממפיס גריזליס. סדרת הגמר במערב תתחיל בלילה שבין ראשון לשני, בסן אנטוניו.

גארד ניו יורק ניקס ג'יי.אר. סמית. רויטרס
יש להם לא מעט בעיות, אבל יש להם גם קצת כבוד. ג'יי. אר סמית רוקד למשחק 6/רויטרס

(2) ניו יורק ניקס - (3) אינדיאנה פייסרס 75:85 (הניקס צימקו ל-3:2)

הסדרה מול הפייסרס חשפה והבליטה לא מעט בעיות בניקס, אבל הלילה החבורה של מייק וודסון הראתה שיש לה כבוד והצליחה לנצח ולכפות משחק שישי באינדיאנה. הניקס פתחו מצוין עם חמש נקודות רצופות של כרמלו אנתוני ורצו ליתרון 4:11, אולם אינדיאנה הצליחה לצמק בזכות יכולת טובה של איאן מהימני, ופיגרה 19:15 בתום הרבע הראשון. ברבע השני אמארה סטודאמייר הראה נוכחות בניקס, ג'יי.אר סמית, קניון מרטין וכריס קופלנד התחילו לעבוד והורידו את המארחת ביתרון 34:40 במחצית.

פורוורד ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני (שמאל) חודר מול פול ג'ורג' (ימין) לסל אינדיאנה פייסרס. רויטרס
לא הירשה לפייסרס וג'ורג' לשלוח אותו הביתה. כרמלו אנתוני/רויטרס

הרבע השלישי נפתח בהפצצות מהקו האחורי הניו יורקי מצד ריימונד פלטון ופאבלו פריג'יוני, כשהפייסרס הלכו פנימה ל דוויד ווסט ורוי היברט. הזריקות נכנסו לניקס, אינדיאנה התקשתה עם כרמלו וניו יורק הוליכה 57:67 בסיום הרבע השלישי. ברבע הרביעי אינדיאנה המשיכה להחטיא מהעונשין (סיימה עם 19 מ-33 מזעזעים, 57.6% מהקו) התקרבה עד 75:71 מסל של פול ג'ורג', אבל אז כרמלו הראה שהוא לא מתכוון ללכת הביתה ויחד עם פלטון וסמית שמר על יתרון הניקס עד לבאזר.

כרמלו קלע 28 נקודות ב-12 מ-28 מהשדה (1 מ-3 לשלוש), והוריד 6 ריבאונדים, ג'יי.אר סמית וכריס קופלנד תרמו 13 כל אחד מהספסל, ריימונד פלטון הוסיף 12 ו-4 אסיסטים וטייסון צ'נדלר סיים עם 2 בלבד ו-8 כדורים חוזרים. פול ג'ורג' הוליך את הפייסרס עם 23 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, דייויד ווסט עזר לו עם 17 ו-10 ריבאונדים, די.ג'יי אוגוסטין הוסיף 12.

פורוורד סן אנטוניו ספרס טים דאנקן (ימין) מול פטסוס אזלי מגולדן סטייט. רויטרס
הניסיון עשה את שלו. דאנקן/רויטרס

(6) גולדן סטייט ווריורס - (2) סן אנטוניו ספרס 94:82 (2:4 לספרס בסדרה)

הספרס נאבקו בגלים הגבוהים שיצר הים הצהוב של אוהדי גולדן סטייט, והפליגו עד לחופי גמר המערב. כל הניסיון, הכישרון והביטחון העצמי של סן אנטוניו באו לידי ביטוי בקרב האדיר שהתחולל באוקלנד. גולדן סטייט - אחת ההפתעות הנעימות של הפלייאוף - שוב העניקה לחובבי הכדורסל הופעה מענגת, אבל גם ההתלהבות והנאומים של מארק ג'קסון בפסקי הזמן לא עזרו מול טוני פארקר, שלהט ברבע הרביעי והעניק לקבוצתו 82:94 ו-2:4 בחצי הגמר. עכשיו הספרס הולכים לגמר המערב, בו ייארחו את ממפיס בלילה שבין ראשון לשני.

סן אנטוניו פתחה נהדר ועלתה ל-19:21 בתום הרבע הראשון, ושמרה על יתרונה ברבע השני בעיקר בזכות יכולת נהדרת של טים דאנקן. המחצית הסתיימה ב40:47 לטקסנים. ברבע השלישי גולדן סטייט נדחפה על ידי האוהדים, מארק ג'קסון דיבר בפסקי הזמן על "הרים שעברנו בדרך", אבל ההר השחור של סן אנטוניו היה קשה לטיפוס, ואחרי36 דקות משחק הלוח הראה 59:66 לספרס.

גארד סן אנטוניו ספרס טוני פארקר (ימין). AP
על הר פארקר הלוחמים לא הצליחו לטפס/AP

4:51 לסיום המשחק סטפן קרי הקטין ל-77:75, והקהל באוקלנד כמעט הרים את התקרה, אחרי שדאנקן איבד כדור בהתקפה הבאה ופופוביץ' הזעיק פסק זמן. הספרס כבר היו במי יודע כמה מצבים כאלה, וטוני פארקר הרים לחמש בסל גדול. הווריורס ניסו וניסו אבל פארקר היה בלתי עציר ברבע הרביעי כשקלע 12 מ-13 הנקודות שלו ופשוט פירק את הלוחמים.

סן אנטוניו הציגה לראווה גלריית קלעים מאוזנת להפליא, כשטים דאנקן בראש עם 19 ו-6 ריבאונדים ואחריו קאווי לאונרד עם 16 ו-10 ריבאונדים, טיאגו ספליטר עם 14, טוני פארקר עם 13 ודני גרין עם 11. גולדן סטייט, שקלעה רק 4 מ-16 משלוש ו-38.8% מהשדה, קיבלה 22 נקודות מסטפן קרי ו-15 מג'ארט ג'ק. קליי תומפסון נעצר על 10 ב-4 מ-12 מהשדה, וקארל לאנדרי הוסיף 9 מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully