וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "נגמר 0:3, אבל ראינו סדרה נהדרת"

המאמן אחרי עוד דרבי צמוד: "ניצחנו קבוצה טובה, הקרדיט לארז". אדלשטיין: "מאושר שפגשנו את מכבי, אנחנו מועדון חזק"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי תל אביב ניצחה גם במשחק השלישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף, 74:76, בדרבי על הפועל. זה שוב היה משחק חלש של הצהובים, ושוב האדומים פשוט לא ידעו לקחת. בסופו של דבר, הסדרה הזו השאירה טעם של עוד, וגרמה לקבוצת האוהדים שרק עלתה ליגה העונה להרבה תקווה להמשך. מאות האדומים שהגיע לנוקיה נשארו דקות ארוכות באולם, והודו לשחקנים. מכבי? היא עולה לחצי גמר הפלייאוף, אבל עם הרבה חששות לעתיד.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
"ליאור לקח 16 ריבאונדים? אז הוא יכול להחטיא קצת מהעונשין. הוא שיחק כמו שצריך לשחק, כמו שקפטן צריך לשחק". בלאט/ברני ארדוב

"ראינו סדרה נהדרת", סיכם המאמן המנצח, דיוויד בלאט. "היה הרבה אקשן, למרות שלפעמים דברים גולשים קצת. אוהדים ראו סדרה נהדרת, 0:3, אבל שלושה משחקים מצוינים, קשים ומעניינים. אני נותן הרבה קרדיט לארז אדלשטיין על מה שהוא עשה עם הקבוצה שלו העונה. מגיע להם הרבה קרדיט, מגיע לנו הרבה קרדיט. היינו במינוס 10 וחזרנו. טוב שחזרנו כך, אני שמח על איך שהגבנו לאורך כל הסדרה. מאז נתניה אנחנו משחקים טוב. ניצחנו קבוצה טובה, מכל המשתמע מכך".

"אליהו עשה גם הרבה דברים טובים היום", אמר המאמן כשנשאל על ה-1 מ-7 מהקו של הקפטן שלו. "הוא לקח 16 ריבאונדים? אז הוא יכול להחטיא קצת מהעונשין. הוא שיחק כמו שצריך לשחק, כמו שקפטן צריך לשחק. אבל אנחנו לא יכולים ללכת לקו ולבזבז כל כך הרבה הזדמנויות. אנחנו עובדים על זה כל יום ויום. אם אתה רוצה לנצח אתה צריך לקלוע מהקו".

ליאור אליהו אמר: "אין סיבה שאעשה 1 מ-7 מהקו, אבל יש גם ימים כאלה, ובימים כאלה העיקר לנצח. זה ניצחון מתוק. הרגשתי שבאנו לא חדים למשחק, זה גם נראה כך מהתחלה. ידענו לתת פוש אחרון". על העונה הבאה שלו אמר אליהו: "מי שיגיד שהוא לא חושב על העתיד שלו הוא שקרן, להגיד לך שלא שואלים אותי כל יום מה יהיה מחר זה לא יהיה נכון. אבל אני לא יודע עדין מה יהיה. יש לנו פלייאוף לפנינו אבל שתסתיים העונה ונזכה באליפות ואז נדבר על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"חזרתי למועדון כשהוא היה בליגה השנייה כי זה הפועל תל אביב, כי זה מסורת, מועדון עם שמות. החלום שלי הוא להיות המאמן של הפועל באולם החדש, ולשחק באירופה". אדלשטיין/אדריאן הרבשטיין

מאמן האדומים, ארז אדלשטיין, סיכם באכזבה: "אמרתי לפני המשחק שמה שחשוב זה לשמור על הכדור, ואיבדנו כמה כדורים מיותרים. למכבי יש יותר ניסיון במשחקים כאלה, לנו אין. אני רוצה להאמין שנלמד מזה, שנחזור לפה בעונה הבאה טובים יותר. זה המסר, שהפועל תל אביב חשובה לכדורסל הישראלי. ראיתם את האוהדים שהגיעו לפה היום, ואם היו נותנים לנו, היו מגיעים יותר. אם היה לנו אולם של עשרת אלפים מקומות גם אותו היינו ממלאים. אנחנו מועדון חזק, מועדון יציב".

על הדרמה והמתח שהביאה איתה הסדרה אמר אדלשטיין: "אני אוהב משחקים גדולים, ואני מאושר שפגשנו את מכבי. חזרתי למועדון כשהוא היה בליגה השנייה כי זה הפועל תל אביב, כי זה מסורת, מועדון עם שמות. החלום שלי הוא להיות המאמן של הפועל באולם החדש, ולשחק באירופה. אנחנו צריכים עוד אנשים שיירתמו כי זה כל כך אמיתי, עם חזון ואני מאושר להיות כאן. להפועל תל אביב יש עתיד".

בר טימור אמר בסיום: "אי אפשר להתווכח עם העובדות, בכל משחק היה חסרה לנו עוד עצירה או עוד סל קטן. עשינו עונה טובה והיה חסר לנו מעט כדי לקחת ניצחון בסדרה. דיברנו על זה שבשנה שעברה בתאריך הזה עלינו ליגה והשנה העונה הסתיימה. אני מקווה ששנה הבאה אנחנו נגיע רחוק יותר, זה עצוב ומבאס אבל זה החיים. כולם עשו מאמץ אדיר ולא התפשרו על שום דבר, ניסו את הכי טוב שיש אבל אני מאמין שבשנה הבאה זה יילך יותר מהר. אם היינו מתחילים עם הסגל שסיים אותה היינו מגיעים למקומות אחרים. היתה לי עונה טובה במועדון טוב וגדול, אני מרוצה אבל תמיד שואפים לעוד ואני מקווה שימשיך להיות טוב".

שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"הפועל תל אביב חשובה לכדורסל הישראלי. ראיתם את האוהדים שהגיעו לפה היום, ואם היו נותנים לנו, היו מגיעים יותר. אם היה לנו אולם של עשרת אלפים מקומות גם אותו היינו ממלאים. אנחנו מועדון חזק, מועדון יציב"/ברני ארדוב
ליאור אליהו עם שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אין סיבה שאקלע 1 מ-7 מהעונשין". אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully