וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "זה לא צריך לקרות בקבוצה, אבל נתמודד"

מאמן הפועל ירושלים התייחס לתקרית בין פלס לסמואלס בתבוסה לנתניה. פרנקו: "ניצחון מוצדק, כל משחק הוא נוקאאוט"

הפועל ירושלים הגיעה הערב (חמישי) לקופסל בנתניה בתקווה לסגור את סדרת רבע הגמר מהר ועם סוויפ 0:3, אבל זה היה רחוק מלקרות. האדומים פתחו היטב, אבל אחרי עימות על הספסל שלהם בין קורטני פלס לסמארדו סמואלס, הם נעלמו מהמגרש ונתניה טסה ל-69:92 מהדהד.

מאמן ירושלים, שרון דרוקר, ניסה להסביר את המקרה: "זה קרה תוך כדי משחק, הם התעצבנו. זה סוף העונה ונצטרך לפתור את זה מבפנים. אין דרכים אחרות. אולי זה אמוציות, אולי לחץ, נירגע ונדבר. נעשה את המקסימום להתמודד עם זה, לנתניה היה יום מדהים משלוש והגיע להם הניצחון. נצטרך להילחם חזק בשני, להרביץ ובעיקר להיות קבוצה. זה לא צריך לקרות בקבוצה במשחק כזה, אבל הם בני אדם ולפעמים זה קורה".

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. מגד גוזני
יצטרך לאחד את השחקנים שלו. דרוקר/מגד גוזני

המאמן המנצח דני פרנקו אמר: "יש לנו קבוצה מוזרה, אנשים חייכו פה אתמול באימון ואנשים אמרו שויתרנו. גם אני הייתי מתעצבן בהתחלה, אבל אנחנו יודעים לעשות סוויץ'. ירושלים עשו שינויים שהפכו אותם ליותר ממה שהם היו העונה, אבל הרגשנו שלא מגיע לנו להפסיד 3:0. זה ניצחון בצדק וכל משחק יהיה נוקאאוט מעכשיו. נעשה הכול כדי למשוך את זה כמה שאפשר".

דרון וושינגטון, שכיכב עם 25 נקודות (שלוש משלוש לשלוש), הוסיף: "יש לו סיכוי להמשיך, אנחנו תמיד נלחמים וגם היום. צריך להיות אינטנסיביים גם במשחק הבא, לשמור טוב כמו היום ולקוות שהכול יעבוד כמו שצריך. הישראלים עשו עבודה מצוינת".

שחקני ברק נתניה דרון וושינגטון, יהוא אורלנד. מגד גוזני
חגיגה בצהוב. אורלנד ו-וושינגטון/מגד גוזני

אחד מאותם ישראלים, יהוא אורלנד, קלע 16 נקודות: "אמרתי שמה שיגיע, יגיע. אני צריך לבוא ככה גם למשחק הבא. יש לנו קבוצה מנוסה, אנחנו יודעים ששיחקנו לא טוב, החיוכים הם בגלל שאנחנו נהנים להיות אחד עם השני, לכדורסל הישראלי מגיע סדרה של חמישה משחקים".

סדרה שכן הסתיימה בסוויפ הייתה בחיפה, שם מכבי המקומית גברה 87:93 על גלבוע/גליל ועלתה לחצי הגמר. כוכב הירוקים, פט קלאת'ס, שהפציץ לא פחות מ-32 נקודות, אמר: "סיימנו את הסדרה טוב ויש לנו כמה ימים לנוח עכשיו, אז זה נחמד, כי יש כמה חבר'ה עם כאבים כרגע. ידעתי שיש לנו את הפוטנציאל והכישרון לעשות כאן סוויפ. שיחקנו הגנה לא רעה ובהתקפה, אנחנו בשיא היכולת. אין לי העדפה לחצי הגמר, כל אחת מהקבוצות תהיה משוכה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully