וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: דג'וקוביץ', נדאל ופדרר עלו לרבע הגמר

הסרבי שייט ל-1:6, 4:6 מול דולגופולוב. השור ממאיורקה התגבר בקושי על גולביס 6:1, 5:7, 4:6, פדרר הביס את סימון

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
יצא מבור. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל (5 בעולם) עלה לרבע גמר טורניר רומא עם ניצחון על ארנסט גולביס הלאטבי, 6:1, 5:7, 4:6. גולביס הפתיע עם מערכה ראשונה מרשימה, שבה ניצח את השור ממאיורקה. אך נדאל התאושש, ניצח מערכה שנייה צמודה ושבר במערכה השלישית כדי לנצח את ההתמודדות ולדלג לרבע הגמר. שם יחכה לו המנצח בין דויד פרר, שעבר ללא משחק את פיליפ קולשרייבר הגרמני, שפרש.

נובאק דג'וקוביץ', מספר 1 בעולם, ממשיך בהתאוששות אחרי ההדחה המוקדמות בטורניר מדריד. היום, בשמינית גמר טורניר רומא, הסרבי ניצח 1:6, 4:6 את אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (23).

דג'וקוביץ' ריסק את האוקראיני כבר בפתיחה, כשניצל את הטעויות של דולגופולוב כדי לשייט ל-1:6. 26 טעויות לא מחויבות של המפסיד לא תרמו, בדרך ל-6:4 במערכה השנייה. שעה בדיוק מהפתיחה, נולה גמר סיפור בדרך לרבע גמר הטורניר. תומאס ברדיך גבר על קווין אנדרסון 6:7, 5:7, והוא יילחם בדג'וקוביץ' על הזכות להשתתף בחצי הגמר.

רוג'ר פדרר (2) פירק ללא קושי את ז'יל סימון ו-1:6, 2:6 תוך שעה ושלוש דקות וטייל לשלב הבא. חואן מרטין דל פוטרו (7) הופתע על ידי בנואה פר הצרפתי, 6:4, 7:6. רישאר גאסקה (9) הפסיד גם הוא, 3:6, 7:6, 6:4 ליז'י יאנקוביץ'.

נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
מתאושש מהפנצ'ר במדריד. דג'וקוביץ'/רויטרס

בנשים, סרינה וויליאמס המשיכה את רצף הניצחונות המסחרר שלה ועשתה זאת בסטייל עם 0:6, 1:6 על דומיניקה צ'יבולקובה הסלובקית האומללה. נה לי (5) הפסידה לילנה יאנקוביץ' 7:6, 7:5. ויקטוריה אזרנקה נהנתה מפרישה של איומי מוריטה היפנית ועלתה עם 1:6, 0:2. מריה שראפובה (2) טיילה ל-2:6, 1:6 על האמריקאית סלואן סטפנס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully