וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לנג'ר בוסאן: סלע ברבע הגמר, ויינטרוב הודח

הישראלי הבכיר גבר על יאנג הטיוואני (231 בעולם) 6:3, 2:6, 0:6 תוך שעה ו-35 דקות. אמיר ויינטרוב הפסיד לבוגומולוב

אחרי שהודח בשבוע שעבר כבר בסיבוב הראשון בצ'לנג'ר קאן מינג בסין, דודי סלע עלה הבוקר (חמישי) לשלב רבע הגמר בצ'לנג'ר בוסאן שבדרום קוריאה (פרסים בסך 75 אלף דולר). הישראלי הבכיר, שמדורג שלישי בטורניר ו-110 בעולם, ניצח את צונג-הואה יאנג מטיוואן (231 בעולם).

סלע לא פתח טוב את המשחק ובמהלך המערכה הראשונה היו לו שש אפשרויות שבירה שאף אחת מהן לא נוצלה, בעוד יריבו שנחות בדירוג ניצל שבירה אחת כדי לנצח 3:6. במערכה השנייה יחסי הכוחות התהפכו ושתי שבירות של סלע סידרו לו ניצחון 2:6 לפני מערכה שלישית קלילה שהסתיימה ב-0:6 חלק שהשלים ניצחון תוך שעה ו-35 דקות.

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
הבטיח לעצמו 2,190 דולר ו-18 נקודות דירוג. דודי סלע/AP

בזכות הניצחון, סלע מבטיח לעצמו 18 נקודות דירוג וסכום של 2,190 דולר, כאשר בשלב הבא הוא יפגוש את המנצח במפגש בין איטו טטסומה ליואיצ'י איטו, שניהם מיפן.

מי שלא הצליח לשרוד את הסיבוב השני הוא אמיר ויינטרוב (194 בעולם), שהפסיד לאלכס בוגומולוב הרוסי (4 בטורניר, 87 בעולם) 6:2, 6:3 תוך שעה וחצי. הישראלי נשבר ארבע פעמים במהלך המערכה הראשונה, וסיפק שבירה אחת בלבד מבין תשע אפשרויות שהיו לו. במערכה השנייה הספיקה שבירה אחת בלבד לרוסי כדי להשלים את המשימה בדרכו לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully