וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רן בן שמעון יחתום בתחילת השבוע

פרטים קטנים מפרידים בין המאמן לחתימה רשמית על חוזה לשלוש שנים. בהנהלת האדומים לא צופים בעיות מול לרנקה

מאמן א.ק.ק. לרנקה, רן בן שמעון, על סף סיכום בהפועל תל אביב וצפוי לחתום בקבוצה כבר בתחילת השבוע הבא. אחרי משא ומתן של מספר ימים, הגיעו הצדדים להבנות כמעט על כל הפרטים ורק סעיפים קטנים עומדים בין בן שמעון לבין מינוי רשמי למאמן האדומים לעונה הבאה. המאמן ידריך בשבת בפעם האחרונה את קבוצתו הקפריסאית במשחק החוץ מול אומוניה ניקוסיה בו ניצחון יבטיח כרטיס לאירופה ולאחר מכן ישוב לישראל כדי להגיע לסיכום סופי עם הנהלת האדומים. אם לא יקרה שום דבר בלתי צפוי, ההערכה היא שבמהלך השבוע הקרוב תכריז הפועל תל אביב רשמית על מינויו של בן שמעון.

גם בהנהלת לרנקה מתחילים להשלים עם עזיבתו של המאמן וגורמים שם טענו כי בן שמעון כבר הודיע לחלק מבכירי המועדון על ההתפתחיות עם הפועל תל אביב. בהנהלה יש הטוענים כי הקבוצה צריכה לדרוש פיצוי כספי על שחרורו מכיוון שלמאמן חוזה לעונה הבאה, אך לבן שמעון יש הבטחה מהנשיא לפיה ישוחרר ללא בעיות לקבוצה בכירה בישראל. גם בהנהלת הפועל תל אביב לא צופים בעיות בכל הקשור לשחרורו של המאמן מלרנקה.

רן בן שמעון מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
רוצה להתחיל לעבוד. בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

בכל מקרה, בן שמעון מעוניין לחתום על חוזה לשלוש שנים ומיד להתחיל בעבודה על בניית הסגל. המטרה היא לבנות קבוצה שתרוץ בצמרת הגבוהה בשנים הקרובות ותנסה להתמודד עם היריבה העירונית מכבי תל אביב על תואר האליפות, למרות שהתקציב של הפועל בעונה הבאה מוערך בכ-35 מיליון שקלים וזאת רק אם תצליח להעפיל לשלב הבתים ליגה האירופית. האדומים יחלו את דרכם בסיבוב המוקדמות השני של המפעל ובניגוד לעונה שעברה יצטרכו לעבור שלושה סיבובים בכולם יהיו כנראה מדורגים.

לבן שמעון לא מעט עבודה שכן המאמן יצטרך לבנות את הגנת הקבוצה מחדש וצפוי להחתים לפחות שני בלמים בהפועל ומגן ימני. עוד נראה כי בקישור האחורי ירצה המאמן להחתים את בריאן חרסיסיץ' מקרית שמונה, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט. בנוסף, ייעשו מאמצים להחתים חלוץ במקומו של טוטו תמוז ולפחות שלושה זרים נוספים.

בעניין הזרים, להפועל צפויה לפחות בעיה אחת בקיץ שכן הקבוצה מעוניינת לשחרר את אריק דג'מבה דג'מבה שמחזיק בחוזה לעונה הבאה. במועדון מקווים שימצאו קבוצה שתהיה מכונה לקלוט אותו ותשלם את חוזהו המוערך בכ-160 אלף יורו ואם אחת כזאת לא תימצא, תיאלץ הקבוצה להשאילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully