וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: פערים במו"מ עם רן בן שמעון

המאמן וחיים רמון ייפגשו שוב בתחילת השבוע הבא. א.א.ק לרנקה מערימה קשיים ודורשת פיצוי כספי: "לא קיבלנו הצעה"

one

בעלי הפועל תל אביב, חיים רמון, נפגש אתמול (שלישי) עם עורך דינו של מאמן א.א.ק לרנקה, רן בן שמעון במטרה לקדם את המגעים להחתמת המאמן במועדון. למרות הרצון של שני הצדדים להגיע להסכמה, עדיין קיימים פערים כספיים ורמון, בן שמעון ונציגו ימשיכו את המו"מ ביום ראשון הקרוב, אחרי שתסתיים העונה בקפריסין.

אחד מהקשיים הגדולים בדרכו של המאמן למתחם חודורוב עשוי להגיע מכיוונה של לרנקה. בן שמעון מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה ובו אין סעיף יציאה. על פי גורמים בהנהלת א.א.ק, לבן שמעון היה הסכם ג'נטלמני עם הנשיא קוסטס מיכאלידיס לפיו הוא ישוחרר בתום העונה ללא קשיים אם יקבל הצעה מקבוצה בכירה בישראל. יחד עם זאת, בא.א.ק יתקיימו בשבוע הבא בחירות וצפוי להיבחר נשיא חדש. כמו כן, בכירים בהנהלה כבר טענו כי המאמן לא ישוחרר ללא פיצוי כספי גבוה.

"לבן שמעון יש חוזה לעוד עונה", אמר היום חבר הנהלה בא.א.ק, "לא קיבלנו שום הצעה עליו מקבוצה בישראל או בקפריסין. אחרי שהקבוצה תסיים את המשימות שנותרו לה העונה, נראה מה יהיה. בחיים לא שמעתי על כל כך הרבה בלגן סביב מאמן שיש לו חוזה ושאין עליו הצעות. אנחנו מחכים למשחק בשבת ואז נתחיל לתכנן מה יהיה".

כזכור, כשמכבי חיפה הביעה עניין בהחתמתו של בן שמעון במהלך העונה החולפת, לרנקה דרשה פיצוי גבוה והירוקים ויתרו על האופציה הזו.

רן בן שמעון מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
הדרך למתחם חודורוב לא פשוטה. בן שמעון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully