וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם רגל וחצי בסיטי: מלאגה תאפשר למנואל פלגריני לעזוב

האנדלוסים הסכימו לוותר על סעיף השחרור של המאמן (כ-4 מיליון יורו), שעל פי דיווחים כבר סיכם לשנתיים בסגנית האלופה

מעברו של מנואל פלגריני ממלאגה למנצ'סטר סיטי קרוב מתמיד. התקשורת הספרדית מדווחת היום (רביעי) כי האנדלוסים הסכימו לוותר על סעיף השחרור הגבוה של המאמן האהוב והמוערך - 4 מיליון יורו - ובכך למעשה אפשרו לו לעזוב את המועדון כבר בקיץ הקרוב, אף שבחוזהו המקורי שנתיים נוספות בספרד.

מנואל פלגריני מאמן מלאגה. AP
יכול להתחיל לארוז מזוודות. פלגריני/AP

המאמן הוותיק הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד המוביל להחליף את רוברטו מאנצ'יני בשורות סגנית האלופה האנגלית, וכעת, לאחר שהאיטלקי פוטר מהסיטיזנס והצ'יליאני יוכל לעזוב ללא תמורה, באנגליה משוכענים שהחתימה של פלגריני בלתי נמנעת ואף מדווחים כי הצדדים כבר הגיעו לסיכום, וכי חתימה רשמית תתבצע בתום עונת ה'לה ליגה'. פלגריני, כך על פי דיווחים, יחתום לשנתיים בשורות הסיטיזנס.

המאמן האהוב שהצעיד את מלאגה לליגת האלופות בעונה שעברה עשוי לנסות ולקחת איתו לבריטניה את כוכב הקבוצה האנדלוסית, איסקו, שמבוקש גם על ידי מונאקו. מלאגה עלולה לדרוש כ-35 מיליון יורו עבור הקשר ההתקפי הנהדר.

אגב, ב'מארקה' טוענים כי שניים מהשמות החמים ביותר על הכוונת של מלאגה לקראת העונה הבאה הם האחים דוס סנטוס - ג'ובאני, שמסיים חוזה בטוטנהאם וג'ונתן, שלא מקבל דקות משחק מרובות בברצלונה. ז'רמי טוללאן וחואקין עשויים לעזוב בשל שכרם הגבוה.

שחקן נבחרת מקסיקו ג'ובאני דוס סנטוס. רויטרס
יתאחד עם אחיו במלאגה? ג'ובאני דוס סנטוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully