וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני פוטר ממנצ'סטר סיטי

המנג'ר האיטלקי שסיים עונה ללא תואר הולך הביתה: "לא עמדנו באף מטרה העונה". מנואל פלגריני המועמד המוביל להחליפו

זה היה באוויר בימים האחרונים ועכשיו זה גם רשמי. במנצ'סטר סיטי החליטו שלא להמתין עד לתום העונה והודיעו כבר הערב (שני) כי המאמן רוברטו מאנצ'יני סיים את תפקידו. "בצער רעב אנחנו מודיעים על פיטוריו של רוברטו מאנצ'יני", נכתב בהודעה שהוציאו הסיטיזנס לתקשורת. "זו היתה החלטה קשה לבעלים, ליו"ר ולהנהלה. למרות המאמצים הגדולים של כולם, מנצ'סטר סיטי לא עמדה באף אחת מהמטרות המוצהרות שלה מפתיחת העונה, מלבד העפלה לליגת האלופות".

ביום שבת סיטי איבדה את ההזדמנות האחרונה שלה לצאת עם תואר כלשהו מהעונה הזו, לאחר הפסד סנסציוני בגמר הגביע 1:0 מול וויגאן הקטנה וראשי הסיטיזנס, שראו איך מנצ'סטר יונייטד דורסת אותם כל הדרך להשבת תואר האליפות, מאסו במאמן האיטלקי, כאשר כרגע מי שנראה שיחליף אותו בפגרה יהיה הצ'ילאני מנואל פלגריני, שהוביל בעונה הנוכחית את מלאגה עד לרבע גמר ליגת האלופות.

רוברטו מאנצ'יני, מנצ'סטר סיטי, אחרי גמר הגביע. רויטרס
ההפסד בגמר הגביע היה הקש ששבר את גב הגמל. מאנצ'יני/רויטרס

יו"ר המועדון חאלדון אל מובארק אמר: "הרקורד של רוברטו מדבר בעד עצמו והוא הרוויח את הכבוד והכרת התודה שלי ושל כל ההנהלה בשנים האחרונות. כמובן שהוא זכה גם לאהבת הקהל, הוא שבר בצורת של 35 שנים ללא תארים עבורנו, ואני רוצה להודות לו על המסירות שלו".

סיטי, שתצא בחודש הבא למסע משחקים לקראת העונה ברחבי ארצות הברית, הודיעה שבשני המשחקים שנותרו לה העונה, בשלישי בחוץ מול רדינג במשחק השלמה ובמחזור הסיום בבית מול נוריץ', עוזר המאמן בריאן קיד יהיה זה שיעמוד על הקווים, כמו גם באותו מסע מתוכנן לארצות הברית, כך שנראה שפלגריני או כל אחד אחר לא יוכרז בזמן הקרוב כמאמן הקבוצה ובצד התכול של מנצ'סטר ימתינו מעט עד שיקבלו החלטה סופית.

מאנצ'יני אימן את התכולים מאז דצמבר 2009, אז הוא החליף את מארק יוז שפוטר. הוא הוליך אותה לזכייה בגביע ב-2011 ולאליפות מרשימה בעונה שעברה, השלישית שלה בהיסטוריה והראשונה מאז 1968. נכון לכתיבת שורות אלו הוא עמד על הקווים של הקבוצה ב-175 משחקים בהם היא רשמה מאזן של 103 ניצחונות, 36 תוצאות תיקו ו-36 הפסדים. לפני שאימן את מנצ'סטר סיטי, מאנצ'יני עמד על הקווים של פיורנטינה, לאציו ואינטר.

מנואל פלגריני מאמן מלאגה. AP
היורש? פלגריני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully