וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו עלתה לגמר הגביע עם 1:2 על טרואה

הקבוצה מעיר היין ניצחה בזכות שער עצמי אומלל של ברשה ותנסה לזכות בגביע ראשון מאז 1987. היריבה בגמר: אוויאן

בורדו מול אוויאן - זה יהיה גמר הגביע הצרפתי שייערך בסטרד דה פראנס ב-31 במאי. אחרי שקבוצת התחתית של אוויאן העפילה לגמר לראשונה בתולדותיה עם 0:4 מרשים על לוריין בשבוע שעבר, בורדו הצטרפה אליה הערב (שלישי) בזכות ניצחון 1:2 בחוץ על העולה החדשה טרואה. בכך מנעה הקבוצה של פרנסיס ז'ילו אפשרות לגמר בין שתי יורדות, ותוכל לזכות בגביע לראשונה מאז 1987.

שחקני בורדו חוגגים. רויטרס
שער עצמי סידר כרטיס לגמר. שחקני בורדו/רויטרס

הדרך של בורדו לגמר הגביע העשירי שלה (עד כה זכתה בשלושה והפסידה בשישה גמרים) לא התחילה טוב. טרואה, הנלחמת על חייה בליג 1, עלתה ליתרון מוקדם, עם שער של הצעיר ז'אן כריסטוף באהבק בדקה השביעית. המושאל מפריס סן ז'רמן נהנה ממסירת עומק מצוינת של פבריס אנסקלה, הקדים את לודוביק סאנה וכבש בקלות מול סדריק קראסו.

בורדו תקפה בעיקר דרך בנואה טרמולינאס באגף השמאלי, אבל את השוויון השיגה דווקא מהצד השני. מריאנו הברזילאי הגביה מצד ימין ושייק דיאבטה המשיך מהאוויר פנימה בדקה ה-41. הרגע המכריע של המשחק היה גם האומלל מכולם, כשדיאבטה הסתובב ברחבת טרואה ודווקא הקפטן ז'רמי ברשה שם רגל בניסיון להרחיק וכבש בטעות לשערו הוא בדקה ה-64. שער עצמי כואב ששלח את בורדו לגמר ואת טרואה בחזרה למאבקי ההישרדות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully