וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס: "החגיגות מזכירות לי את עונת הטרבל"

על אף מזג האוויר הסוער, אלפי אוהדי יונייטד יצאו לרחובות כדי לחגוג את האליפות ולהיפרד מפרגי, שאמר: "פנטסטי, מדהים"

אין ספק כי האליפות ה-20 של מנצ'סטר יונייטד תיזכר כאחת המרגשות ביותר. בעוד שבאולד טראפורד נפרדו אמש (ראשון) מאלכס פרגוסון ופול סקולס, שהיו שותפים למשחק הבית האחרון בקריירה שלהם, הערב קיימו השדים האדומים את מצעד האליפות החגיגי שלהם - וגם הוא בסימן פרישתו של האיש והאגדה, סר אלכס. מזג האוויר במנצ'סטר סוער, אך גם ארובות השמים שנפתחו לא עצרו אלפי אוהדים מלצאת לרחובות ולחגוג עם הגיבורים שלהם.

אוטובוס האליפות של מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חגיגות בסימן פרידה נוספת מסר אלכס פרגוסון/רויטרס

קצת אחרי השעה 20:00 (שעון ישראל) החלו שחקני האלופה לטפס על האוטובוס החגיגי. ווין רוני, למי שתהה, עלה על האוטובוס למרות השמועות על עזיבה אפשרית את המועדון עם הגעתו של דייויד מויס, והתקבל בתגובות מעורבות של מחיאות כפיים ושריקות בוז. בשעה 20:24 הוצג אלכס פרגוסון, וקיבל כמובן את התשואות הגדולות ביותר.

אוהדת מנצ'סטר יונייטד עם שלט תמיכה באלכס פרגוסון, נגד ווין רוני. רויטרס
טוב, לא כל האוהדים היו בעד ווין רוני/רויטרס

"זה פנטסטי", אמר אלכס פרגוסון לאוהדים. "מדהים לזכות בפרמיירליג בסטייל עם חבורה של שחקנים כל כך טובים. יש לנו סגל צעיר עם הרבה שחקנים טובים, אבל המבחן הגדול הוא לזכות באליפות שלוש שנים ברציפות ואני מקווה שהחבר'ה מסוגלים לעשות את זה. לא אשכח לעולם את הפרידה אמש, גם הנכדים שלי יזכרו את היום הזה עוד שנים רבות. אני חושב שהאליפות של 1999 היתה הטובה ביותר שלי, אבל זה באמת בלתי רגיל. ציפיתי שיגיע לכאן קהל גדול, אבל זה פשוט יוצא דופן".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון. רויטרס
זכה לתשואות הרמות ביותר כמובן. אלכס פרגוסון/רויטרס

ריו פרדיננד, שנטל את המיקרופון מספר פעמים לאורך החגיגה, התחיל שירת "השגנו את הגביע בחזרה" עם אלפי האוהדים. ריאן גיגס אמר: "זה פשוט מדהים. לחלוק את העונה הגדולה הזו עם האוהדים, זה נפלא. לא חשבתי שאראה משהו שדומה לעונת הטרבל, אבל זה מאוד קרוב". מייקל קאריק התלוצץ: "קצת הגזמתי, כמעט נפלתי מהאוטובוס שלוש פעמים. זה מדהים, כל השבוע הזה היה מאוד מיוחד. זו פרידה ראויה מאלכס ופול".

אוהד מנצ'סטר יונייטד מניף חולצה לכבוד המנג'ר סר אלכס פרגוסון. GettyImages
האוהדים לא רוצים שהערב הזה ייגמר/GettyImages

רובין ואן פרסי התראיין לערוץ הטלוויזיה הרשמי של המועדון ואמר: "לא הורדתי את מדליית האליפות מהצוואר מאז שקיבלתי אותה אתמול. האליפות הזו מדהימה, היא בשביל השחקנים, האוהדים, וכל אחד מהאנשים שכאן. שימחנו המון אנשים ואני מאושר". על מאמנו היוצא אמר הסקורר ההולנדי: "הוא מנג'ר בלתי רגיל, אולי הטוב בכל הזמנים, אבל הוא אדם אפילו טוב יותר והיה לי הכבוד הגדול לעבוד איתו השנה".

שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי בחגיגות האליפות. GettyImages
נותן כבוד גדול לפרגוסון. ואן פרסי/GettyImages

ווין רוני התעקש שלא להתייחס לאירועי הימים האחרונים והעובדה שלא נכלל בסגל מול סוונסי ואמר: "מתאים למאמן כל כך מצליח כמו אלכס, שנשאר פה כל כך הרבה שנים, לעזוב עם אליפות. מגיע לאלכס כל מה שהוא השיג. הוא היה פשוט אדיר עבורנו, הוא מנג'ר מצליח ו-ווינר. זה שהוא עשה זאת כל כך הרבה זמן מוכיח שהוא מנג'ר פשוט פנטסטי".

- שחקן מנצ'סטר יונייטד ווין רוני בחגיגות האליפות. GettyImages
יש לו רק מילים טובות להגיד על פרגוסון/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד לפני המצעד, צייץ ריו פרדיננד תמונה עם החברים בפאב המקומי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully