וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: למפארד הפך למלך שערי צ'לסי ב-1:2 על וילה

מערכת וואלה! ספורט

11.5.2013 / 16:42

הקשר היה אחראי למהפך עם צמד (61, 88), שהבטיח לצ'לסי מקום ברביעייה הראשונה והעלה אותו ל-203 שערים במדי הבלוז

ספורט 2

בעוד עיני הממלכה נשואות ברובן לעבר וומבלי, שם ייערך היום (שבת) גמר הגביע האנגלי, המחזור ה-37 והלפני אחרון בפרמיירליג יצא לדרך עם משחק בודד וסוער ביותר בין אסטון וילה, שקיוותה להבטיח סופית את מקומה בליגה גם בעונה הבאה לצ'לסי, שידעה שניצחון יעניק לה רשמית את המקום בין ארבעת הראשונות, משם הולכים לליגת האלופות.

בסופן של 90 דקות מרתקות, היו אלה הבלוז שחגגו, עם 1:2, שהושג בעיקר בזכות המלך שלהם, פרנק למפארד. ולא סתם מדובר במלך. מספר שמונה האגדי של צ'לסי כבש צמד שערים, בדקות 61 ו-88, השלים את המהפך ולא פחות חשוב מכך, העלה את מאזנו ל-203 שערים במדי צ'לסי, אחד יותר מהמוביל עד היום בטבלת מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים, בובי טמבלינג.

שחקן צ'לסי פרנק למפארד. רויטרס
אין כמוהו. למפארד כובש את הראשון/רויטרס

כריסטיאן בנטקה הנהדר פתח את מסכת הכיבושים במשחק עם מבצע יחיד, במהלכו עבר בנגיעה רכה את גארי קייהיל וכבש בדקה ה-15. הצרות של הקבוצה של רפא בניטס המשיכו כאשר רגע לפני המחצית ראמירס ראה צהוב שני גבולי אחרי עבירה על אגבולנהאור ונשלח למקלחת מוקדמת.

אלא שהמהפך החל כאשר בנטקה ספג מיותר בדקה ה-58 וצ'לסי יצאה אל המהפך. תחילה הזאר השאיר ללמפארד וזה בעט פצצה בשמאל לרשת ושתי דקות לסיום הוא השלים כאמור את הצמד, כאשר מבצע קבוצתי מצוין הסתיים בבישול נוסף של הזאר, אותו שלח למפארד פנימה מול שער ריק. בין שני השערים, כדור של דמבה בה עבר בודאות את הקו, אבל השער לא אושר, כאשר גם כדור עונשין היה צריך להישרק לוטבת צ'לסי באותו מהלך.

החדשות הרעות (מאוד אפילו) עבור צ'לסי הן הפציעות של ג'ון טרי, שנטש בדקה ה-77 ושל הזאר, שנפצע בתוך תוספת הזמן. שניהם עלולים שלא להיות כשירים לגמר הליגה האירופית ביום רביעי, בו ישחקו הכחולים מול בנפיקה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully