וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם אם קרי ישחק עם יד אחת, תצטרך לשמור עליו"

טירוף הפלייאוף: סטפן קרי שיחק פצוע, הוביל את הווריורס ל-2:2 וסחט מחמאות מג'ינובילי. ג'ארט ג'ק: "הייתי מלא יראת כבוד"

מספרי המשחק בין גולדן סטייט לסן אנטוניו (87:97 לווריורס, שהשוו ל-2:2):

* סטפן קרי שהיה בספק למשחק בשל פציעה בקרסול קלע 19 מה-22 שלו על טוני פארקר, כולל ליי אפ שהעלה את הווריורס ליתרון 9 בהארכה וסגר עניין. דני גרין שמר על קרי רק בארבע מזריקותיו (כולן ברבע הרביעי) למרות שקרי עם מאזן 3 מ-24 מולו בסדרה.

* קרי עומד על 44.9% מהשדה ו-42.9% מחוץ לקשת בפלייאוף הנוכחי. יש לו כבר שני משחקים עם 22 נקודות ברבע השלישי בלבד, ובסך הכל 104 מתוך 250 הנקודות שלו הגיע ברבע הזה.

* בין הרבע הראשון לשלישי העביר קרי יותר מ-24 דקות מבלי לקלוע, לפני שהתעשת והצית ריצת 4:15 ברבע השלישי שמחקה פיגור דו ספרתי.

* בכמה סטפן קרי העלה את רמת המשחק שלו? בעונה הרגילה הוא קלע 22.9 נקודות, מסר 6.9 אסיסטים והוריד 4 ריבאונדים. בפלייאוף הוא התרומם ל-25 נקודות למשחק, 8.3 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים.

* ג'ארט ג'ק קלע 12 נקודות ברבע הרביעי ובהארכה, ורשם 5 מ-5 כשחקן שאוחז בכדור במהלכי פיק אנד רול.

* האריסון בארנס זרק הכי הרבה זריקות בקריירה למשחק, כשקלע 9 מ-26.

* זו הפעם הראשונה שהווריורס מארחים משחק פלייאוף שמגיע להארכה במפרץ.

* הווריורס, שקלעו רק 38% מהשדה, ניצחו בפעם הראשונה בפלייאוף למרות שקלעו פחות מ-40% לראשונה מאז 1975. זו פעם ראשונה מאז 1977 שהלוחמים רושמים שני ניצחונות בסיבוב השני בפלייאוף.

גארד גולדן סטייט ווריוס סטפן קרי עם האוהדים. רויטרס
טלפון אחד לאמא והכול בסדר. הגיבור של המפרץ, סטפן קרי/רויטרס

ציטוטים ותירוצים:

לפני משחק 4 בסדרה נגד סן אנטוניו, התקשר כוכבה של גולדן סטייט סטפן קרי לאמו סוניה כדי לשאוב קצת עידוד. הגארד המוכשר סובל מפציעה בקרסולו השמאלי, הלחץ בעקבות הפיגור בסדרה בטח לא תרם לשקט הנפשי, אבל אין כמו מילה טובה מאמא כדי להיטען בכוחות ואמונה. "היא הזכירה לי לסמוך על החברים שלי והאוהדים", אמר סטפן קרי. ואכן, הווריורס עשו זאת יחד, כמו קבוצה. גולדן סייט וסן אנטוניו נגררו להארכה אחרי 84:84 בתום 48 דקות, ושם הווריורס התפוצצו עם 3:13 שהעניק להם 87:97 ו-2:2 בסדרה. המשחק החמישי בסדרה ייערך בסן אנטוניו בלילה שבין שלישי לרביעי.

"בכל פעם שאתה מרגיש בריא ומוכן, יש משהו שעוצר", התייחס קרי לפציעותיו החוזרות ונשנות לאורך העונה ובפלייאוף. "אלה מבחנים, זה משנה לך את השגרה ואת מה שאתה חושב על המשחק, צריך להתמודד עם פציעות ולעשות התאמות לקבוצה".

קרי היה בספק למשחק ומאמנו מארק ג'קסון הצדיע לו על ההקרבה. "הוא אמר לי 'קואץ', אני הולך לתת לך כל מה שאני יכול", אמר ג'קסון, "זאת לא השפה שהוא מדבר בדרך כלל, ידעתי מיד שהוא לא 100 אחוז". ג'קסון התייעץ עם הג'נרל מנג'ר בוב מיירס לפני שהחליט לשחק עם קרי. "זאת הרוח שמתחילה בחדר ההלבשה ולא עוזבת".

הקהל באוקלנד הביט בהאריסון בארנס בהשתאות, וראה כיצד הרוקי התעלל בשחקני הספרס הוותיקים והמנוסים, כשהוא קולע סל אחרי סל. בארנס הוביל את קלעי הווריורס עם 26 נקודות ו-10 ריבאונדים, ג'ארט ג'ק היה אדיר מהספסל עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, סטפן קרי קלע 22 נקודות, אנדרו בוגוט אמנם קלע רק 5 אבל הוריד 18 כדורים חוזרים ועצר את דאנקן.

"רק לראות אותו מתחמם, אמרתי לעצמי 'בנאדם, אין סיכוי שהילד הזה ישחק", אמר ג'ארט ג'ק על קרי בסיום, "ואז ראיתי אותו רץ סביב המגרש על רגל אחת. הוא נתן הצגה במאני-טיים, עשה מהלכים, קלע, שמר, נשענתי אחורה ובכנות - הייתי מלא יראת כבוד".

אוהדי גולדן סטייט ווריורס קופצים לאחר סל של האריסון בארנס (שמאל) מול בוריס דיאו (ימין). רויטרס
בלתי עציר. האריסון בארנס מרים את היציעים/רויטרס

סן אנטוניו מרגישה פספוס, ויודעת עכשיו שתצטרך להילחם בבית כשגבה אל הקיר, כי הפסד נוסף יוביל את הסדרה למשחק מכריע באוקלנד. "שמנו את עצמנו בעמדת ניצחון וזה מתסכל כי הרגשנו שוויתרנו", אמר טים דאנקן, שהוביל את קלעי הספרס עם 19 נקודות ו-15 ריבאונדים. "הם עשו עבודה טובה בהארכה", החמיא מאמן הספרס גרג פופוביץ' ליריבה.

מאנו ג'ינובילי, שתרם מהספסל 21, החמיא לקרי. "זה שחקן שיכול לשחק עם רגל אחת, יד אחת ועדיין תצטרך לשמור עליו", אמר הארגנטינאי, "חייבים לכבד אותו, הוא יכול להידלק בכל רגע".

שחקני סן אנטוניו ספרס טוני פארקר (שני מימין) טים דאנקן (שני משמאל) מאנו ג'ינובילי (שמאל) קאווי לאונרד (ימין). רויטרס
ככה נראים אנשים שמרגישים פספוס. פארקר, דאנקן, ג'ינובילי ולאונרד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully