וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "אנחנו רוצים להראות למה אנחנו אלופים"

רגע לפני שהעונה מסתיימת, האלופה רוצה להעניק לאוהדיה מתנה אחרונה ולהשוות את מאזן הניצחונות במשחקי דרבי (כרגע 45 להפועל, 44 למכבי). אוסקר גרסיה לא חושש מירידת מתח: "נשחק עם אותה מנטליות". פריצה: "אתה מרגיש את החשמל מהאוהדים בעיר"

צילום וידאו : קובי אליהו עריכה: יותם בן דוד

מכבי תל אביב תתארח מחר (שני, 20:50, ערוץ 1 ו-511 HD) אצל יריבתה העירונית הפועל תל אביב למשחק שיינעל את המחזור ה-36 והלפני אחרון בליגת העל. אחרי שחגגו אליפות ראשונה אחרי 10 שנים עקרות, הצהובים רוצים לסיים את עונת 2012/13 עם טעם טוב וניצחון על היריבה המושבעת בהחלט יעשה את העבודה.

מכבי אמנם הפסידה 1:0 בדרבי הראשון העונה, אבל לאחר מכן ניצחה את הפועל 0:4 ו-0:2 בשתי תצוגות תכלית. המאזן בין הקבוצות מאז קום המדינה עומד על 45 ניצחונות להפועל, 44 למכבי ו-51 תוצאות תיקו והאלופה תעשה הכל כדי להשוות מחר. ערב המשחק, ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. קובי אליהו
לא מודאג מירידת מתח. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אני יודע מהיום הראשון שאני פה שהדרבי הוא דבר חשובב. נשחק בשביל לנצח כמו בכל העונה. בוודאי שנרצה לנצח כשמדובר בדרבי. יהיה משחק טוב".

"נגיע למשחק הזה עם אותה מנטליות שהגענו אליה לדרבים האחרונים. אנחנו רוצים להראות למה אנחנו אלופים, לסיים את העונה חזק ולהתחיל אותה חזק גם בעונה הבאה. עברו כמה ימים מאז שחגגנו ועכשיו השחקנים מרוכזים ומפוקסים לקראת הדרבי. הם דרוכים מספיק כדי לשחק".

לגבי וינסנט אניימה והסגל בעונה הבאה: "כולם יודעים איזה שוער הוא וינסנט אניימה, אבל יכול להיות שנצטרך לחפש בעונה הבאה שוער אחר. לגבי העונה הבאה אני וג'ורדי מדברים בכל יום, וכמובן שהתחלנו את ההכנות כי כבר צריך לעשות את זה. אנחנו בקשר כל הזמן. אני מקווה ואני יודע שהקבוצה בעונה הבאה תהיה חזקה יותר מזו של העונה הבאה. בעוד שנתיים היא תהיה חזקה יותר מזו של העונה הבאה וכן הלאה".

לגבי שרן ייני ויואב זיו: "המועדון שאל אותי על שני השחקנים הללו ואני אמרתי להם שהם חשובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה. קובי אליהו
"מרגיש את החשמל". ראדה פריצה/קובי אליהו

ראדה פריצה: "כשמשחקים דרבי זה דרבי, וזה חשוב לנצח את המשחקים האלה. אתה מרגיש חשמל מכל האוהדים, מכל האנשים בעיר. אפילו שהליגה נגמרה, זה יהיה משחק חשוב מאוד גם כן. נותרו לנו עוד שני משחקים ואנחנו רוצים לסיים כמו שצריך. אני מאמין שהצעד הבא שאעשה יהיה האחרון בקריירה שלי, וזה עשוי להיות חזרה לשוודיה. יש לי עוד עונה אחת בחוזה, ואני מתכוון להישאר. הוכחנו בשני המפגשים הקודמים עם הפועל שאנחנו טובים יותר. הולך להיות משחק התקפי. אנחנו מוכנים. אם נעשה את העבודה שלנו, ננצח. אני לא חושב ששחקני הפועל תל אביב ניסו לפצוע את זהבי בדרבי הקודם, וגם אנחנו לא באים לפצוע אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully