וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "אליפות צרפת מרגשת כמו כל תואר אחר"

מאמן פ.ס.ז' מתכונן להכתרה אפשרית עם ניצחון בליון (22:00). וראטי וסילבה ייעדרו. המאמן: "אין חדש לגבי העתיד שלי"

סיפור האליפות בליג 1 עשוי להיסגר כבר הערב (ראשון). במידה ופריס סן ז'רמן שתתארח בליון (22:00, שידור ישיר בערוץ one) תנצח היא תפתח פער של שבע נקודות על מארסיי, כשלסיום העונה יוותרו שני מחזורים בלבד. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא צפויה לטייל מול השלישית בטבלה, אך במידה ולא תשלים את המשימה היא אמורה לעשות זאת בשבוע הבא במשחקה הביתי מול ברסט, שכבר נשרה לליג 2.

קרלו אנצ'לוטי מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
"מגיע לנו לזכות, ואני מצפה לחגוג עם כולם". קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

הפריזאים יגיעו לסטאד דה ז'רלאן ללא טיאגו סילבה שנפצע ב-1:1 מול ולנסיין בו כבר החמיצו את הזכייה בשבוע שעבר, וגם את מרקו וראטי וסלבטורה סיריגו המושעים. כדי לחגוג את הזכייה הם יצטרכו לקבל את זלאטן איברהימוביץ' בכושר משופר, אחרי שהחלוץ השבדי שבת מהבקעה בשני משחקים רצופים בפעם הראשונה העונה.

בפריס עדיין עוסקים בגורלו של אנצ'לוטי, שאמר לקראת המשחק: "לגבי העתיד שלי אין כל חדש. יש הרבה שמועות אבל המועדון ואני סיכמנו שנדבר בסיום העונה. אין אמת בדיווחים על כך שמנצ'סטר יונייטד פנתה אליי, ופרגוסון עשה בחירה טובה עם דייויד מויס שעשה עבודה נהדרת באברטון". על הזכייה המתקרבת בכתר אמר האיטלקי: "זה מרגש לזכות באליפות צרפת, בדיוק כמו כל תואר אחר. מגיע לנו לזכות, ואני מצפה לחגוג עם כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully