וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו חזרה לליגה הבכירה עם שער בדקה ה-95

המחליף איברהימה טורה קבע 0:1 בתוספת הזמן מול נים והבטיח את שובה של הקבוצה אחרי שנתיים. פלקאו וטבס בדרך?

לפני שבועיים קיוותה מונאקו להבטיח את עלייתה לליגה הצרפתית הראשונה, אך סיימה ב-1:1 בסדאן. "לא נורא, נחגוג בבית", אמרו בנסיכות, אלא שבשבוע שעבר הגיע הפסד 1:0 לקון ודחה שוב את החגיגות. היום (שבת) זה קרה בצורה הדרמטית ביותר, עם 0:1 דחוק על נים בחוץ משער בדקה ה-95. אחרי שנתיים ארוכות ומתישות בליגת המשנה ושני פספוסים בשבועיים הקודמים, מונאקו סגרה את הסיפור. פעם שלישית גלידה.

לוקאס אוקמפוס שחקן מונאקו לצד מאמנו קלאודיו ראניירי. רויטרס
מונאקו חוזרת. לוקאס אוקמפוס עם קלאודיו ראניירי/רויטרס

ההשקעה הכספית של הבעלים דימיטרי ריבולובלב הפכה את מונאקו מיידית למועמדת הבכירה לעלות ובעונה הבאה גם לקרוא תיגר על פריס סן ז'רמן, אם לא מקצועית אז לפחות בכל הנוגע לחלון ההעברות. בזמן שבתקשורת מדווחים על רכישה של רדאמל פלקאו ב-60 מיליון יורו ולקבוצה נקשרים שמות בכירים נוספים כמו ויקטור ואלדס, קרלוס טבס ואחרים, השחקנים הנוכחיים של קלאודיו ראניירי - ברובם שחקני רכש שהגיעו בסכום עונתי כולל של 22.5 מיליון יורו - שמו לרגע בצד את כל הספקולציות.

מונאקו שלטה ללא עוררין במגרשה של נים ובדקה ה-25 קיבל הזדמנות לעלות ליתרון. הבלם אנדראה ראג'י הסתובב כמו חלוץ ברחבה וסחט פנדל ואדום מבנואה פולן, אבל הבעיטה של הבלגי הצעיר יאניק פריירה קראסקו מהנקודה הלבנה נעצרה אצל סיריל מרביל. שוערה של נים שמר על שער נקי ונראה כמי שדוחה את חגיגות העלייה של מונאקו שבוע שלישי ברציפות, אבל חמש דקות בתוך תוספת הזמן נגח האורוגוואי גארי קאגלמאצ'ר והמחליף איברהימה טורה המשיך מקרוב פנימה ושבר בצורת של חצי שנה. ראניירי ואנשי הספסל יצאו מגדרם, מונאקו שיפרה את מאזנה ל-70 נקודות במקום הראשון והבטיחה את הכרטיס שני מחזורים לסיום העונה. עכשיו היא פנויה להדהים בחלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully