וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלי: "גלבאן אדם ושחקן גדול, מאחלים לו בהצלחה"

בבני יהודה נפרדים מהקשר הארגנטינאי שכבש במשחק הפרידה שלו. אביב חדד: "נתגעגע אליו". אדם הרפקה צפוי להמשיך

one

בני יהודה ניצחה אמש (שבת) את הפועל רמת השרון 1:2 והעפילה למקום הרביעי בטבלה, במשחק שהוקדש כולו לפרידה מהקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן. הזהובים ערכו לפני המשחק טקס מרגש מאוד, בו נטלו חלק נציגי ארגון האוהדים 'אריות יהודה', המנכ"ל משה דמאיו וכן המאמן גיא לוזון שהביא את גלבאן לישראל, לפני חמש עונות.

בסיום המשחק ולאחר שכבש שער מרהיב, התקשה גלבאן להסתיר את הדמעות, כשהוא נפרד מאוהדי הקבוצה שהריעו לו ממושכות אחרי שריקת הסיום. שחקני הקבוצה לא הסתירו את התרגשותם מהפרידה המרגשת שנערכה לגלבאן ובסיום ניגשו אליו כל אנשי הקבוצה והתחבקו עמו. כ-100 אוהדים המתינו לקשר המחונן מחוץ לחדר ההלבשה ונשאו אותו על הכתפיים, עד לרכבו.

פדרו גלבאן מונף על ידי שחקני בני יהודה אחרי שכבש שער. ברני ארדוב
האוהדים נשאו אותו על הכתפיים עד לרכבו. פדרו גלבאן/ברני ארדוב

"אני שמח שפדרו כבש במשחקו הלפני האחרון בבני יהודה", אמר המגן עוז ראלי בסיום המשחק. "חגגנו בשבילו, מגיע לו, הוא שחקן מאוד חשוב, עזר לנו מאוד ונתן הכל לבני יהודה, למערכת, לחברים, להנהלה. הוא תמיד כיבד את כולם, בן אדם גדול, שחקן גדול ואנחנו מאחלים בהצלחה וכל הטוב במקסיקו".

ראלי התייחס גם לעניין מיקום הקבוצה והוסיף: "מבחינת המקום בטבלה, המקום הרביעי עדיין לא סגור ואם נסיים בו, זה יעזור מאוד לקבוצה מבחינה כלכלית"

הבלם אביב חדד התייחס גם הוא לעזיבתו של גלבאן והוסיף: "פדרו אישיות בפני עצמה, אנו מאוד מעריכים אותו ונתגעגע אליו. אם יהיה לו תחליף נוריד בפני דמאיו את הכובע, אנחנו יודעים שדמאיו מצליח בזרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אדם הרפקה שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
מאמין שישאר לעונה נוספת. אדם הרפקה/ברני ארדוב

"אני שמח שניצחנו והיתה גם חגיגה מדהימה לפדרו גלבאן שגם כבש את השער המנצח" הוסיף החלוץ ההונגרי אדם הרפקה, "פדרו גלבאן שיחק פה חמש שנים וכבש הרבה שערים, טבעי שהקהל מאוד יאהב ויכבד, ברור שכל שחקן זר רוצה להגיע לכזה מעמד. אני גם רוצה, אבל לא נשכח שפדרו הוא גם אחד הזרים הטובים שהיו כאן בישראל".

הרפקה נשאל לגבי מיקום הקבוצה וכן לגבי עתידו בעונה הבאה והשיב: "אני מאמין שאשאר בבני יהודה עוד עונה, יש לי חוזה ואני מאמין שזה מה שיקרה. במשחק האחרון בשבוע הבא, אנחנו חייבים לנצח כדי להבטיח את המקום הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully