וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן נפרד בבכי: "אזכור את הרגע הזה לנצח"

11.5.2013 / 21:34

השחקן שנפרד מבני יהודה אחרי 5 שנים בשער נהדר: "בכיתי כי יום כזה לא מגיע לעתים קרובות". קשטן: "הוא ייזכר שנים רבות"

one

ערב נפלא נרשם הערב (שבת) באיצטדיון בלומפילד, שם ניצחה בני יהודה 1:2 את עירוני רמת השרון. התוצאה הסופית קצת פחות עניינה את האוהדים שהגיעו לאיצטדיון, כמו הפרידה המרגשת מפדרו גלבאן. השחקן, שעוזב את ישראל אחרי חמש עונות לליגה במקסיקו, זכה לטקס מרגש לפני המשחק, קיבל מגן הוקרה מיוחד ממאמנו לשעבר, גיא לוזון, והחזיר למועדון ולקהל האוהד עם שער ניצחון נהדר. בסיום, הניפו אותו השחקנים על הכתפיים, והאוהדים נותרו לעמוד על רגליהם למשך דקות ארוכות והריעו לשחקן. כמה שמגיע לו.

פדרו גלבאן מונף על ידי שחקני בני יהודה אחרי שכבש שער. ברני ארדוב
המועדון הזה לא ישכח אותו בקרוב. גלבאן/ברני ארדוב

פדרו גלבאן עצמו אמר בסיום: "אני מאוד שמח, אני אזכור את הרגע הזה לנצח. אני רוצה להודות לכולם. לא בכיתי הרבה זמן, אבל היום בכיתי קצת, כי יום כזה לא מגיע לעיתים קרובות. שמח שכבשתי. גם הטקס לפני המשחק ריגש אותי מאוד, גם גיא לוזון שהוא אדם נהדר. אני מודה מאוד למועדון, והחזרתי עם השער, זה הדרך שלי להחזיר. אני רוצה להגיד תודה רבה לכל אוהדי בני יהודה, ובהצלחה". ביציאה מחדרי ההלבשה חיכו לגלבאן כמאה מאוהדי בני יהודה, שנשאו אותו על הכתפיים עד למכוניתו ושרו לו שירים.

מאמן בני יהודה, דרור קשטן הצדיע גם הוא בסיום לפדרו גלבאן ואמר: "אנחנו נפרדים מפדרו, ששירת את המועדון במשך חמש שנים. הוא אחד הזרים הטובים שהגיעו לישראל ושהטביעו את חותמם גם בכדורגל וגם במועדון. הוא ייזכר שנים רבות בבני יהודה. הוא ספורטאי למופת, אדם נפלא, חבר נהדר ואין מילה אחת רעה לומר על הבחור הזה".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "ניצחון חשוב, חשוב לסיים את העונה הזו בצורה משכנעת. כרגע אנחנו במקום רביעי, שבשנים קודמות המקום הזה הביא אותנו לאירופה. אני מקווה מאוד שנסיים את העונה במקום הזה". על העונה הבאה אמר קשטן: "אנחנו עובדים כרגיל, בשקט, עושים את העבודה שלנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טקס פרידה פדרו גלבאן בני יהודה עם גיא לוזון משה דמאיו. ברני ארדוב
התרגש מאוד. גלבאן עם גיא לוזון ודמאיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully