וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "הקהל מצפה מאיתנו לבוא ולתת 200 אחוז"

11.5.2013 / 22:24

קפטן הפועל ת"א מוכן לעוד דרבי. בלאט: "לקהל שלהם תהיה השפעה כמו שהייתה במשחק הקודם" (א', 19:45, ע' 5)

אחרי שהמשחק הראשון ביניהן ברבע גמר הפלייאוף הוליד ניצחון דחוק לצהובים בתום משחק מותח ומהומות ביציעי האדומים, תארח מחר (ראשון) הפועל תל אביב את מכבי תל אביב בבית מכבי בראשון לציון (19:45, שידור ישיר בספורט 5 ו-HD). בהפועל תל אביב ניסו לשדר לשחקנים כי איש לא יזכור להם לטובה את היכולת במשחק הראשון בסדרה, אם לא ידעו לנצח לפחות משחק אחד. בהפועל ערכו אימון כבר ביום שישי בבוקר, בו עברו על הטעויות של השחקנים, ומקווים לפתוח את המשחק בצורה טובה יותר ממה שעשו ביד אליהו. כמו כן מקווים כי בר טימור, קרטיס קלי ובריאן רנדל, שהציגו יכולת התקפית לא טובה, ישפרו את משחקם.

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור מאוכזב. קובי אליהו
עברו על הטעויות, ינסו לשפר. נאור/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין נשאל האם קבוצתו תצליח לנצח מחר ואמר: "הנבואה ניתנה לשוטים. מכבי ישלפו מחר דברים אחרים שהם הכינו ולא היו צריכים לעשות במשחק הראשון. אנחנו נצטרך להיות יותר חדים, מרוכזים ולדעת לעשות את הדברים הנכונים ולהינות מהמשחק. צוחקים ממני, אבל אנחנו צריכים לגדול עם המשחק ועם הסדרה".

לשאלה האם ירחיב את הרוטציה הקצרה מיד אליהו אמר המאמן: "אתה יכול לבוא עם כמה תכנונים שאתה רוצה מהבית, אבל אתה צריך להגיב להתפתחויות על המגרש. השחקנים שהכניסו אותך לבור הם אלה שצריכים להוציא אותך. אני נותן לשחקנים לגדול עם הטעויות שלהם. אני לא מוציא שחקן על טעות, ולא הוצאתי שחקן על טעות מתחילת העונה. יש לנו את הקו שלנו מתחילת העונה, ולא נשברנו לכל אורך העונה גם בימים קשים. שנה שעברה מכבי תל אביב הפסידו מול פנאתנייקוס במשחק הראשון ואחרי יומיים באו אחרת".

קפטן האדומים, מתן נאור הוסיף: "זה דרבי וכל הקלישאות נכונות. הקהל מצפה מאיתנו לבוא ולתת 200 אחוז. ירדתי מאוכזב במשחק האחרון אבל שלם עם עצמי ומהמאמץ שנתנו. זה מה שאני מצפה מכולנו מחר. לא צריך להסתכל על זה כסדרה, אלא כמשחק, ופשוט לתת הכל. אנחנו באים כאנדרדוג, למרות שזה אצלנו בבית, יש פערי יכולת ופערי איכות. נצטרך לעשות מה שבשליטה שלנו, שזה לבוא להלחם. אין זמן לעייפות ואין זמן לחשוב על היום שאחרי, אלא לבוא ולתת הכל".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
האגרסיביות היא המפתח. בלאט/קובי אליהו

על אף הניצחון על האדומים, במכבי לא היו מרוצים מהיכולת הכללית שהציגו השחקנים, ומקווים כי אחרי שהצליחו לשמור על הביתיות, יוכלו להשתחרר ולהציג יכולת משופרת במשחק החוץ. בצוות המקצועי שיבחו את העמידות והאופי שהציגו השחקנים ברבע האחרון בו מנעו את השלמת הקאמבק של הפועל, ומקווים כי יוכלו להמשיך את המומנטום החיובי בו הסתיים המשחק האחרון. ניק קיינר-מדלי צפוי להמשיך להיעדר. כ-150 אוהדים של מכבי צפויים לפקוד את יציעי האולם בו תהיה אבטחה מוגברת והפרדה מוחלטת בין שני מחנות האוהדים. ניק קיינר מדלי, שחש ברע בשבוע שעבר, עדיין לא כשיר ולא ישחק.

בימים האחרונים הדגיש דיוויד בלאט בפני השחקנים כי "האגרסיביות החל מהדקה הראשונה היא המפתח". המאמן אף סיפר על ההכנות לקראת המפגש ואמר: "זה פלייאוף, סוג אחר של הכנה אבל לא לגמר. הדינמיקה בה משחקים מול אותה קבוצה משחק אחרי משחק היא שונה במעט, אבל זה נכון לשתי הקבוצות. איזה התאמות עשינו? נראה במשחק. כמו שאנחנו מתכוננים גם הפועל מתכוננת. אנחנו תמיד משתדלים לעשות את המקסימום של הדברים הטובים ומינימום טעויות. לקהל שלהם תהיה השפעה כמו שהיתה במשחק הקודם שהיינו שם, זה היופי של סדרות".

לגבי מצבו של קיינר מדלי, שלא ישחק מחר, הוסיף בלאט: "ניק עדיין בתקופת טיפולים כדי לחזור לכשירות, הוא לא יהיה כשיר למחר". בלאט אף נשאל האם צפה בחצי גמר הפיינל פור של היורוליג, ובריאל מדריד שהדיחה את קבוצתו ואמר: "כמובן שראיתי את זה, אבל אני מתרכז בהפועל תל אביב כרגע. המשחק בין ברצלונה לריאל מדריד היה יוצא מן הכלל. המשחק השני היה מאוד משונה אבל מגיע קרדיט לאולימפיאקוס שעשו משחק יפה ונראה מה יקרה מחר בין שתי הקבוצות האלה".

שחקני מכבי תל אביב מורן רוט, שון ג'יימס, גיא פניני יוגב אוחיון ליאור אליהו חוגגים. קובי אליהו
יחגגו גם ב'בית מכבי'? שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

המספר הנוסף

4 - נקודות בלבד לשון ג'יימס בניצחון במשחק הראשון היו הכי מעט לסנטר מאז המחזור התשיעי.

4.3 - נקודות בממוצע למשחק ליונתן שולדברנד בשלושת המחזורים האחרונים.

14 - ניצחונות רצופים למכבי על הפועל בפלייאוף מאז משחק מספר 4 בגמר הפלייאוף בעונת 1991/2.

68 - נקודות מדד בלבד למכבי תל אביב בניצחון במשחק הראשון, המדד הנמוך ביותר שלהם העונה מלבד 53 נקודות מדד בהפסד הביתי לראשון לציון.

שחקן מכבי תל אביב, שון ג'יימס. קובי אליהו
שוב ייעצר על ידי האדומים? ג'יימס/קובי אליהו

יעמוד למבחן: קרטיס קלי

הסנטר של הפועל תל אביב לא הצליח לרשום את התרומה ההתקפית הרגילה שלו במשחק הראשון בסדרה, ואם הפועל רוצה לחזור ליד אליהו במצב של 1:1 היא תצטרך לקבל ממנו הרבה יותר מ-6 נקודות.

שחקן הפועל תל אביב קרטיס קלי מודה לאוהדים. קובי אליהו
חייב להיות משמעותי יותר עבור המארחים.קלי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully