וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את הפועל ת"א 68:76 ועלתה ל-0:1

40 דקות מרתקות ביד אליהו הסתיימו בניצחון של מכבי ת"א 68:76 על הפועל ת"א ועלייה שלה ל-0:1 ברבע גמר הפלייאוף. אחרי שלושה משחקים מלאי עניין בין האדומים לצהובים העונה, אפשר רק לחכות למשחקים הבאים בסדרה. היקמן קלע 23, גודס הוביל את האדומים עם 20

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זה לא היה פשוט כפי שרצתה, אבל מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) ליתרון 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל תל אביב, בדרבי לוהט במיוחד- על הפרקט וביציעים. הצהובים ניצחו 68:76, אבל ראו את הקבוצה של אדלשטיין חוזרת פעמיים מפיגור דו ספרתי, ונראה שהסדרה הזו הולכת להישאר דרמטית וצמודה עד הרגע האחרון. האלופה שוב לא נראתה חדה במיוחד, אבל קיבלה הצגה מריקי היקמן (23 נקודות) ודווין סמית' (16 נקודות), ונעזרה בקבלת החלטות חלשה של האדומים ברגעי הסיום. הדרבי חזר ובגדול לפלייאוף.

כבר בשלב מוקדם של המשחק סערו היציעים, כשכיסא נזרק מתוך יציע אוהדי הפועל תל אביב לזה של מכבי תל אביב, פגע דווקא בחברתו של קרטיס קלי, וכתוצאה מכך, עלו מספר שוטרים אל היציע של האדומים, בניסיון לתפוס את הזורק, ונתקלו בהתנגדות מצד האוהדים, שהתעמתו עם הכוחות. כ-20 אוהדים עוכבו על ידי המשטרה.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון חוגג. קובי אליהו
שמרו על הבית, בקושי. אוחיון חוגג/קובי אליהו

הקבוצה של ארז אדלשטיין אמנם לא הצליחה לגנוב את המשחק הראשון, אבל הוכיחה לכל מי שהספיד אותה מראש בסדרה הזו, שהיא רחוקה מלומר את המילה האחרונה. האדומים נתנו פייט נהדר ליריבתה העדיפה, ולמרות ערב נורא של בריאן רנדל, בר טימור וקרטיס קלי, הצליחה להישאר קרובה לאורך כל המשחק בזכות הצגה ענקית של אנתוני גודס, שהתפוצץ עם 20 נקודות, 15 מתוכן ברבע האחרון.

הצהובים הצליחו להשיג את הבריחה שלהם בפתיחה, וכבר היה נדמה שהם הולכים לשייט אל ניצחון קליל, כשיכולת נפלאה של דווין שמית' הטיסה אותם ליתרון 20, כבר ברבע השני. הפועל לא הרימה ידיים, ובזכות דמונטז סטיט השיבה בריצת 0:13 כדי להישאר במשחק. גודס התעורר ונתן את הרבע הגדול ביותר שלו העונה, אבל לא קיבל מספיק סיוע מחבריו, וראה את סמית' קובר שתי שלשות שגמרו את המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שון ג'יימס, ליאור אליהו, מכבי תל אביב. קובי אליהו
איבד את הראש בסיום. סטיט/קובי אליהו

רבע 1

אוחיון ואליהו פתחו חזק את המשחק, הלכו טוב אל הסל, בעוד האדומים נראו מבולבלים מעט. מתן נאור העלה אותם על הלוח עם שלשה גדולה, אבל מכבי המשיכה לרוץ, וסל ועבירה של היקמן קבע 3:9. הצהובים נראו שהם בדרך להשיג את הבריחה כבר בשלב מוקדם, אבל סל ועבירה מהצד השני של קלי יחד עם נקודות של טימור ומתפרצת של רנדל הורידו ל-2 בלבד. דווקא אז קפאו האורחים, פלאניניץ' העניש פעמיים בצבע, סמית' הוסיף שלשה, ומתפרצת של פניני על הבאזר הורידה את מכבי ביתרון 15:27 בסיום הרבע הראשון.

שחקן מכבי תל אביב, שון ג'יימס. קובי אליהו
לא יוותרו על המשך הסדרה בקלות. רנדל עוצר את ג'יימס/קובי אליהו

רבע 2

סטיט עוד קירב את האדומים בפתיחת הרבע השני, אבל הפועל חטפה מטווח שלשות מידי לוגן, ובעיקר מגיא פניני שהטיס את הצהובים ליתרון 20:40 מוחץ. נאור סוף סוף העיר את הקבוצה של אדלשטיין עם שלשה, רנדל מצא נקודות בצבע ושולדברנד מצא גם הוא נקודות. האורחים אף הקשיחו את ההגנה, ג'יימס חטף גג, וסטיט עם שתי מתפרצות השלים ריצת 0:13 והוריד את הפועל בפיגור 42:33 בלבד אל המחצית.

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני חוגג עם ליאור אליהו, יוגב אוחיון. קובי אליהו
שלשות גדולות שלו איפשרו לצהובים לברוח. פניני/קובי אליהו

רבע 3

נאור פתח גם את הרבע השלישי עם שלשה חשובה שכבר צימקה ל-6 בלבד, אך אליהו והיקמן ענו מהצד השני. ג'יימס ביצע את העבירה שלישית שלו בפתיחת הרבע, אבל בלאט בחר להשאירו על הפרקט. היקמן החל להתחמם, ודאנק מהדהד שלו הטיס את הצהובים ליתרון 39:52. קלי סחט סל ועבירה חשוב עבור האורחים, ושלשה של שולדברנד שוב קירבה את האדומים, שפיגרו 53:44 בסיום הרבע השלישי.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. קובי אליהו
נעלם לחלוטין. טימור מול אוחיון/קובי אליהו

רבע 4

גודס הקפיץ את הקהל באדום בפתיחת הרבע האחרון עם שתי שלשות נהדרות והיתרון של מכבי עמד על 57:54 בלבד, מכבי המשיכה להתקשות בהתקפה, שולדברנד רשם גג גדול על גיא פניני, וארבע נקודות נוספות של גודס שמרו את הפועל חזק בתמונה. סמית' רשם סל ועבירה קריטי מהצד השני, אבל גודס שוב הפציץ, וקבע 67:64. הפועל ניסתה להשוות בשיניים, אבל סטיט פשוט חירב את המשחק של האדומים בהתקפה, הרבה לאבד, ושלשה נוספת של סמית' הקפיצה את הצהובים ליתרון 10, ממנו הפועל כבר לא חזרה. 68:76 למכבי תל אביב בסיום.

שחקן מכבי תל אביב, ריקי היקמן, מול שחקן הפועל תל אביב, אנתוני גודס. קובי אליהו
התעורר במאני טיים. היקמן/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ריקי היקמן 23 (7 מ-12 מהשדה) דווין סמית' (3 מ-6 משלוש, 7 ריבאונדים) 16, ליאור אליהו וגיא פניני 9 כל אחד, יוגב אוחיון (10 ריבאונדים), דייויד לוגן ודארקו פלאניניץ' 5 כל אחד, שון ג'יימס 4. שיחקו ולא קלעו: מורן רוט וסילבן לנדסברג.

קלעו להפועל תל אביב: אנתוני גודס 20 (4 מ-5 לשלוש), מתן נאור 14 (3 מ-5 לשלוש), דמונטז סטיט 13 (6 מ-11 מהשדה, 5 ריבאונדים ו-4 איבודים), בריאן רנדל (3 מ-9 מהשדה) וקרטיס קלי 6 כל אחד, יונתן שולדברנד 5, בר טימור 4 (0 מ-8 מהשדה). שיחק ולא קלעו: יותם שירן.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' חוגג. קובי אליהו
גמר את המשחק. סמית' חוגג אחרי השלשה המכריעה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully