וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: רפאל נדאל יפגוש את סטינסלס ואוורינקה בגמר

הספרדי מחץ את אנדוחאר, השוויצרי ניצח את ברדיך. בנשים: שראפובה תעלה למקום הראשון, ותפגוש בגמר את סרינה

רפאל נדאל רחוק ניצחון אחד מזכייה בטורניר חמישי מאז שחזר מהפציעה שלו, לאחר שהספרדי המדורג חמישי בעולם העפיל היום (שבת) לגמר טורניר מדריד (סך פרסים: 3.3 מיליון יורו) אחרי שגבר על בן ארצו פבלו אנדוחאר 0:6, 4:6. עבור נדאל זה גמר שביעי ברציפות, אחרי שבארבעה טורנירים כבר זכה: ברצלונה, אינדיאן וולס, אקפולקו וסאו פאולו.

אנדוחאר (113 בעולם), שעלה לטורניר בכרטיס וויילדקארד, לא הצליח לקחת ולו משחקון אחד ב-27 הדקות של המערכה הראשונה מול רפא, שברכו השמאלית עדיין חבושה. המערכה השנייה נפתחה צמודה יותר, אבל במשחקון התשיעי נדאל השיג עוד שבירה, בדרך לניצחון שמקרב אותו לזכייה שלישית בטורניר המאסטרס בבירה הספרדית.

בגמר יפגוש נדאל סטניסלס ואווינקה, שגבר 3:6, 6:4, 4:6 על תומאס ברדיך.

כזכור, רוג'ר פדרר הודח על ידי קאי נישיקורי בסיבוב השלישי, בעוד המדורג ראשון נובאק דג'וקוביץ' הפסיד בסיבוב השני לגריגור דימיטרוב.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל/רויטרס

סרינה וויליאמס ומריה שראפובה הן שתי העולות לגמר טורניר המאסטרס היוקרתי במדריד שיתקיים מחר. האמריקאית בת ה-31, המדורגת ראשונה בטורניר, היתה הראשונה לעשות את העבודה, כאשר גברה על שרה אראני (7) 5:7, 2:6 בתום שעה ו-33 דקות של משחק.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
בכושר מצוין. סרינה וויליאמס/רויטרס

"אני מרגישה כאילו לכל אורך הטורניר שיחקתי מול שחקניות חימר, ככה שאני מצפה כבר לגמר", אמרה סרינה, שתחפש מחר את התואר ה-50 בקריירה שלה, במשחק אליו היא מגיעה עם מאזן שנתי של 2:30. "אני חושבת שיהיה משחק טוב מאוד".

שראפובה (2), מצידה, גברה על אנה איבנוביץ' 4:6, 3:6 בתום שעה ו-17 דקות של משחק והשיגה את הניצחון ה-500 בקריירה שלה. בכך הבטיחה הרוסיה את המקום הראשון בדירוג העולמי שיתפרסם ביום שני הקרוב על חשבון וויליאמס, בלי קשר לתוצאת הגמר. שראפובה עדיין לא הפסידה מערכה במדריד, אך לגמר מחר היא מגיעה עם מאזן שלילי של שני נצחונות בלבד לצד 12 הפסדים מול סרינה.

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. רויטרס
בעבר לא ממש הלך לה מול סרינה. שראפובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully