וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיבודו על תקרית לברון: "אני ראיתי צלילה"

הפלייאוף, סיכום הלילה: שיקגו מבקרת את לברון ואת השופטים, כריס בוש על האגרסיביות: "אי אפשר לזכות באליפות עם יופי"

מספרי המשחק בין שיקגו למיאמי (94:104 להיט, שעלו ל-1:2):

* ההיט עם מאזן של 3:46 ב-49 המשחקים האחרונים. מאזן החוץ מפחיד לא פחות: 1:21 ב-22 משחקי החוץ האחרונים.

* כריס בוש הפך לשחקן השני בהיסוריה של ההיט שבשלבי הפלייאוף מגיע ל-20 נקודות ול-19 ריבאונדים. הקדים אותו: שאקיל אוניל ב-2006 שקלע 30 והוריד 20 ריבאונדים.

* נוריס קול עם שיא קריירה של 18 נקודות בשני משחקים רצופים. השיא הקודם שלו עמד על שמונה נקודות.

* שימו לב לנתון הבא: ב-192 סדרות של הכי טוב משבעה משחקים שהגיעו למצב של 1:1, המנצחת במשחק שלוש ניצחה 147 פעמים את הסדרה כולה (76.6 אחוז).

לברון ג'יימס, נוריס קול שחקני מיאמי היט. רויטרס
רק הפסד חוץ אחד ב-22 המשחקים האחרונים. קול ולברון/רויטרס

ציטוטים ותירוצים:

מיאמי מראה שגם במשחק פיזי ועיקש היא מצליחה לנצח ונדמה שהיא כבר שכחה לגמרי מההפסד הקודם לבולס. גם בלילה פחות מאסיבי של לברון ג'יימס (25 נקודות), ההיט נהנים מתרומה ענקית של כריס בוש מתחת לסל (19 ריבאונדים) לצד 20 נקודות, מה שמחפה גם על משחק פחות דומיננטי של דווין וויד (עשר נקודות ב-36 דקות).

בתחילת הרבע השני נאזי מוחמד הורחק אחרי שהתעמת עם לברון ג'יימס ודחף אותו אל הפרקט. "אני לא חושב שזה הצדיק הרחקה", טען מוחמד. "אני חושב שזה הצדיק עבירה טכנית. כשמישהו דוחף אותי, מבחינה אינסטינקטיבית אני קם ועושה משהו. לפעמים אתה צריך להיאבק באינסטינקטים שלך כדי לעשות את הדבר הנכון. אני מאוכזב שלא נלחמתי באינסטינקטים שלי כמו שצריך מכיוון שהייתי יכול לעזור לקבוצה שלי בצורה טובה יותר".

מאמן שיקגו תום תיבודו היה המום מההרחקה. "מהזווית שלי, זו הייתה צלילה, ואני אשאיר את זה ככה", אמר מאמן הבולס, ורמז שברגעי ספק, השופטים הולכים עם ההיט: "כשאתה משחק מולם, אתה צריך להיות חזק מנטאלית ופיזית, והדברים לא יילכו בדרך שלך. אנחנו לא נקבל שריקות. זו המציאות. עדיין נצטרך למצוא דרך לפתור את זה, ונצליח".

וגם ללברון עצמו היה מה להגיד בנושא: "באופן בסיסי ניסיתי להגן על עצמי. זה הפתיע אותי שהוא דחף אותי ככה, אבל אני כאן כדי לשחק כדורסל. אני לא נכנס לעניינים כאלה". על המשחק של חבריו אמר לברון: "בוש וקול הם הסיבה לכך שניצחנו את המשחק".

כריס בוש נאלץ בסיום להדוף טענות על משחק פחות חזק של ההיט, ואמר: "אי אפשר לזכות באליפות עם יופי וברק. אתה חייב להתלכלך וצריך לשחק פיזי. אתה צריך להישכב על הפרקט".

מאמן שיקגו, תום ת'יבודו, לא מאבד תקווה: "כשאתה משחק נגד ההיט, אתה חייב מנטליות גבוהה ופיזיות. הדברים לא הולכים בדרך הזו. אנחנו עדיין חייבים למצוא דרך לעשות את זה ואנחנו מסוגלים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נייט רובינסון שחקן שיקגו בולס. רויטרס
מריחים את הסוף? נייט רובינסון/רויטרס

מספרי המשחק בין גולדן סטייט לסן אנטוניו (92:102 לספרס, שעלו ל-1:2)

* אחרי 44 הנקודות במשחק הראשון, סטפן קרי צנח באחוזים בשני המשחקים האחרונים: מ-51.4 אחוז במשחק הראשון ל-35 בשני ו-29.4 בשלישי.

* טוני פארקר (32 נקודות) לא ירד בששת משחקי הפלייאוף האחרונים מ-20 נקודות (רק במשחק הראשון נגד הלייקרס היו לו 18).

* גולדן סטייט הייתה עדיפה הלילה בשני פרמטרים חשובים: אחוזים לשלוש (31.6 לעומת 30 של הספרס) וריבאונדים (41:48).

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס מול דריימונד גרין שחקן גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
טוני פארקר/רויטרס

ציטוטים ותירוצים:

גולדן סטייט הצליחה להתאקלם בסדרה אבל עדיין חסרה את הניסיון כדי להכניע את הוותיקים של גרג פופוביץ'. 32 נקודות וערב ענק לטוני פארקר עשו את העבודה, יחד עם 23 של טים דאנקן. סטפן קרי גמגם עם 16 נקודות.

גרג פופוביץ' היה מרוצה: "קלענו את הזריקות והם מצידם לא נהנו מערב קליעה טוב כמו במשחק הקודם. לפעמים זה פשוט כמו שזה נשמע".

מארק ג'קסון, המאמן המאוכזב: "דיברנו על זה, אפילו אחרי משחק מספר 2, בכל מה שקשור לזה שזה הולך להיות מאבק במשקל קרב כבד על האליפות. זו חיה אחרת שאנחנו משחקים נגדה. יש להם ארבעה שחקני היכל התהילה".

* ניו יורק ניקס: ג'יי-אר סמית בספק למשחק מספר 3 מול אינדיאנה בגלל מחלה, כך הודיעה הקבוצה. לסמית יש 39 מעלות חום, על פי המועדון, וגם אם יהיה על הספסל, ישחק מעט ויהיה מוגבל לאחר שלא התאמן עם חבריו. מנגד, מי שכן ישחק, יהיה אמארה סטודמאייר, שעל פי המאמן מייק וודסון, יוכל לשחק בין 10 ל-12 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully