וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי וסן אנטוניו מובילות 1:2

ההיט עבדו קשה בחוץ נגד שיקגו, אבל חגגו 94:104 אחרי 25 של לברון והצגה של בוש. הספרס ניצחו 92:102 את גולדן סטייט

משחקי חצי גמר הפלייאוף האיזורי ב-NBA נמשכו הלילה (בין שישי לשבת) עם שני משחקים מסקרנים במיוחד. מיאמי שפתחה את הסדרה מול שיקגו עם הפסד והתאוששה במשחק השני השיגה ניצחון נוסף על הבולס 94:104 שמציב אותה ביתרון של 1:2 אחרי שלברון ג'יימס כיכב עם 25 נקודות. גולדן סטייט שהצליחה לגנוב את המשחק הקודם מסן אנטוניו פיגרה במשך רוב שלבי המשחק שלה וסיימה עם הפסד 102:92 כאשר הספרס מטפסים ל-1:2 אופטימי במיוחד, כאשר טוני פארקר סיים עם 32 נקודות.

לברון ג'יימס, נוריס קול שחקני מיאמי היט. רויטרס
מריחים כבר את הגמר האיזורי? לברון ג'יימס/רויטרס

שיקגו - מיאמי 104:94 (2:1 בסדרה)

ההיט עבדו קשה הלילה כדי לסיים עם ניצחון חוץ מתוק שמשאיר להם הרבה אוויר לקראת המשך הסדרה. לברון ג'יימס סיפק הלילה 25 נקודות, כשיחד עם כריס בוש והתרומה המשמעותית שלו שכללה 20 נקודות ו-19 ריבאונדים, ההיט הפכו את הסדרה לטובתם. הבולס נלחמו על הכבוד אחרי התבוסה במשחק הקודם, אבל נאלצו להסתדר ללא לואל דנג וקירק היינריך.

שיקגו שיחקה טוב במרבית שלבי המשחק, אבל גמגמה מאוד במאני טיים. זה התחיל עם 25:25 אחרי סיום הרבע הראשון, אבל שתי שלשות של מרקו בלינלי ועוד אחת של ג'ימי באטלר הציבו את הבולס ביתרון שש ברבע השני. במהלך הרבע הזה נאזר מוחמד דחף את לברון ג'יימס לפרקט ושילם על כך בהרחקה אוטומטית, כשעד סיום המחצית היתרון עבר להיט שהובילו 50:52.

נייט רובינסון שחקן שיקגו בולס. רויטרס
קרוב, ועדיין רחוק. נייט רובינסון/רויטרס

הרבע השלישי היה הפכפך גם הוא, אבל בסיומו התוצאה הראתה 70:70 לפני 12 הדקות המכריעות. 4:13 דקות לסיום בוזר השאיר את שיקגו בפיגור של שתי נקודות, אבל נוריס קול, שסיים עם 18, היה דומיננטי בדקות האחרונות, ולברון קלע את ארבע הנקודות האחרונות מהקו כשמיאמי סגרה את הסיפור.

כל החמישייה של שיקגו סיימה בדאבל פיגרס, ובראשם קרלוס בוזר שקלע 21 נקודות. באטלר ונייט רובינסון סיימו עם 17 כל אחד, לבלינלי היו 16 ולג'ואקים נואה 15 ו-11 ריבאונדים.

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס מול דריימונד גרין שחקן גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
עבדו קשה בסוף. טוני פארקר/רויטרס

גולדן סטייט - סן אנטוניו 102:92 (1:2 לספרס)

אחרי הניצחון במשחק האחרון, בגולדן סטייט קיוו להמשיך ולהיות ההפתעה הגדולה של שלב הפלייאוף. אלא שסן אנטוניו והניסיון שלה דאגו לגדוע את החלומות על אף נסיונות הקאמבק המצוינים של הווריירס בדקות האחרונות. משחק ענק של טוני פארקר (32 נקודות) וטים דאנקן (23) סידרו לספרס ניצחון חוץ יוקרתי לפני הקרב הרביעי שעשוי לקרב אותם לגמר האיזורי.

הרבע הראשון הוא זה שבסופו של דבר קבע את גורלה של גולדן סטייט ששיחקה בו רע. סטפן קרי אמנם הוביל בחמש באמצע הרבע, אבל פארקר ובוריס דיאו הפגיזו שלשות והשחקנים של גרג פופוביץ' ירדו ביתרון 23:32 בסיומו. החטאות של קרי מנעו מגולדן סטייט לצמצם את היתרון, בעוד פארקר קלע את ארבע הנקודות האחרונות במחצית שבסיומה הספרס סיימו עם 48:57.

מאנו ג'ינובילי שחקן סן אנטוניו ספרס. רויטרס
היו מרוכזים יותר בדקות האחרונות. מאנו ג'ינובילי/רויטרס

גולדן סטייט עלתה בטירוף לרבע השלישי, אבל אחרי שהשוותה ל-65:65 היא נתקעה בהתקפה וסן אנטוניו ניצלה זאת כדי לחזור לפער דו ספרתי (69:79 בסיום הרבע השלישי). ניסיון הקאמבק האחרון הגיע בפתיחת הרבע הרביעי כשדריימונד גרין הקטין לנקודה, אבל סן אנטוניו המשיכה להוביל. לנדרי קלע שתיים 1:39 דקה לסיום והותיר תקוות כשהפער עמד על חמש, אבל דאנקן ופארקר סגרו את הסיפור. שישה שחקנים אצל הווריירס קלעו בדאבל פיגרס, ובראשם קליי תומפסון שקלע 17 יחד עם שמונה ריבאונדים. לקרי היה משחק פחות טוב (5 מ-17 מהשדה) עם 16 נקודות ושמונה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully