וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מנואל פלגריני יחליף את רוברטו מאנצ'יני בסיטי"

ב'אס' מדווחים שהצדדים סגרו שמאמן מלאגה יעבור לאנגליה אחרי שישתחרר מחוזהו. מאנצ'יני: "עדיף שנחשוב על הגמר"

בשבוע שבו מנצ'סטר יונייטד עוברת מהפכה עם הפרידה מאלכס פרגוסון ומינויו של דייויד מויס, גם במנצ'סטר סיטי נדמה שהולך לעבור הקיץ מהפך לא קטן. ב'אס' הספרדי פורסם ביממה האחרונה שמי שעתיד להחליף את רוברטו מאנצ'יני בעמדת המאמן הוא מנואל פלגריני הוותיק.

מנואל פלגריני מאמן מלאגה. Claudio Villa, GettyImages
אתגר לא פשוט מחכה לו. פלגריני/GettyImages, Claudio Villa

על פי הדיווח, יממה לפני משחק הגביע הערב של הסיטיזנס נגד וויגאן (הערב, שבת, 19:15, ספורט 1) השיג המועדון סיכום עם מאמנה של מלאגה לגבי העונה הבאה. במסגרת הדיווח נכתב שהצדדים כבר נפגשו כדי לסגור את הפרטים עם המאמן הצ'יליאני וסוכנו. הבעיה היחידה שניצבת על הפרק היא העובדה שלפלגריני יש חוזה לשנתיים נוספות במלאגה, אבל סעיף השחרור שלו עומד על ארבעה מיליון יורו. מי שעשוי להצטרף אל פלגריני, במידה והעסקה אכן תצא לפועל, הוא הקשר המוכשר איסקו.

מאנצ'יני התייחס לספקולציות לפני הקרב בגמר, ואמר: "זכיתי בשבעה תארים בארבע שנים באינטר, והם פיטרו אותי אחרי ארבע שנים, זה הכדורגל. אני מספיק מכיר את הכדורגל כדי להבין את זה. כרגע, עדיף שנתמקד בגמר. לאחר מכן יהיה מספיק זמן לדבר על הכול. אני רק רוצה לעשות את העבודה שלי בצורה טובה אם זה אפשרי ולהמשיך לנצח בכל שנה. זו המטרה שלי".

ובינתיים בסיטי דרוכים לקראת גמר הגביע. "לזכות בגביע יהיה הישג נהדר אחרי כל מה שקרה העונה", הודה הקפטן וינסנט קומפאני. "אפשר להסתכל אחורה ולומר מה היה לא טוב, אבל בסופו של דבר, בפרספקטיבה של זמן אנשים בוחנים את התארים. אם נזכה, נשלים תואר שלישי בשלוש עונות. זה מרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully