וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט קומפאני: "לזכות בגביע יהיה נהדר אחרי העונה"

קפטן מנצ'סטר סיטי מקווה לחגוג בגמר הגביע מול וויגאן (ש', 19:00, ספ' 1). פרנק למפארד: "נשמח לקבל את מוריניו שוב"

בצל החדשות המרעישות על עזיבתו של אלכס פרגוסון את מנצ'סטר יונייטד, ועל רקע החתמתו של דייויד מויס כיורשו, ייצא לדרך מחר (שבת) הקרב על התואר השני בחשיבותו באנגליה עבורו הממלכה בדרך כלל לובשת חג - גמר הגביע. היריבה העירונית של יונייטד, מנצ'סטר סיטי כמובן, תעלה לכר הדשא בוומבלי במטרה להציל משהו מהעונה החלשה והמאכזבת שלה, בעוד וויגאן הצנועה תנסה לחולל סנסציה ולגרוף זכייה בגביע לראשונה בתולדותיה. עוד קודם לכן, הערב החגיגי ייפתח עם משחק יחיד במחזור ה-37 בפרמיירליג, שיפגיש את אסטון וילה וצ'לסי.

שחקן מנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפאני. GettyImages
רוצים סיום מתוק לעונה. קומפאני עם סבאלטה/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - וויגאן (19:00, ישיר בספורט 1)

ההדחה מליגת האלופות שוב הגיעה מוקדם מהצפוי, המאבק על האליפות הוכרע כבר מזמן, ועכשיו לרוברטו מאנצ'יני ומנצ'סטר סיטי יש הזדמנות פז לחפות על העונה המאכזבת. הסיטיזנס מגיעים כפייבוריט מובהק למשחק, ורוצים להמשיך את מסורת ההצלחות בגביע, זו זכתה כבר חמש פעמים בתולדותיה אם אכן התכולים ינצחו, תהיה זו הזכייה השנייה בגביע בשלוש בשנים. וויגאן לעומת זאת תחפש סנסציה. ב-81 שנות קיומם, הלטיקס מעולם לא זכו בתואר משמעותי וחשוב כמו הגביע, ולמעשה התואר האחרון אותו חגגו היו לפני יותר מעשור עם ההעפלה לפרמיירליג. הם מקווים להפוך להפועל רמת גן של אנגליה, שכן אם יחוללו הפתעה וינצחו הם יהפכו לזוכה שמדורגת הכי נמוך בפרמיירליג (כרגע הם מדורגים במקום ה-18) אי פעם. שתי הקבוצות נפגשו רק לפני שבוע וסיטי התגברה בקושי רב וניצחה 0:1.

מאנצ'יני מתכונן להחזיר להרכב את יאיא טורה הנהדר שהיה חסר בשבוע שעבר מול ווסט ברומיץ' ועלה רק כמחליף מול סוונסי במחזור האחרון. אדין דז'קו יפתח בחוד. קוסטל פנטילימון, שפתח ברוב משחקי הגביע של סיטי העונ ה ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות. "לזכות בגביע יהיה הישג נהדר אחרי כל מה שקרה העונה", הודה קפטן סיטי, וינסנט קומפאני. "אפשר להסתכל אחורה ולומר מה היה לא טוב, אבל בסופו של דבר, בפרספקטיבה של זמן אנשים בוחנים את התארים. אם נזכה, נשלים תואר שלישי בשלוש עונות. זה מרשים". וויגאן תיאלץ להסתדר ללא מספר שחקני הרכב. איבן רמיס גמר את הונה, ואילו אנטולין אלקרס בספק בשל פציעה. ז'אן בוסז'ור גם כן בספק.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי (ימין) עם פרנק למפארד. GettyImages
רוצים את מוריניו בחזרה למפארד עם המיוחד בזמנו/GettyImages

אסטון וילה - צ'לסי (14:45, ישיר בספורט 1)

עוד לפני גמר הגביע, הבלוז יעלו לכר הדשא בוילה פארק לחזרה אחרונה בהחלט לקראת גמר הליגה האירופית (מול בנפיקה) וינסו לקבע את מעמדם במקום השלישי. ערב המשחק, לצ'לסי 69 נקודות, שתיים יותר מארסנל ושלוש מטוטנהאם. ניצחון יבטיח לבלוז את אחד מארבעת המקומות הראשונים בליגה. מנגד, החבורה של פול למברט עדיין טרודה במאבקי התחתית ורוצה להבטיח את הישארותה בפרמיירליג עונה נוספת. וילה קיבלה בשורות רעות אתמול, כשסטיליאן פטרוב הותיק, שסובל מלוקמיה, הודיע באופן סופי ורשמי על פרישה מכדורגל.

רגע לפני המשחק, פרנק למפארד התבטא בנוגע לחזרה האפשרית והמדוברת של ז'וזה מוריניו לסטמפורד ברידג': "אני חושב שזה יכול להיות נהדר עבור המועדון, הוא מנג'ר פנטסטי", הודה הקפטן הותיק. "גם האוהדים וגם השחקנים ישמחו לקבל אותו בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully