וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקמן: "אנשים באים לראות כדורסל, לא דברים כאלה"

10.5.2013 / 10:07

גארד מכבי ת"א התייחס למהומות ביד אליהו: "אנשים נפגעים". בלאט לשחקנים: "אתם צריכים לדעת לשמור על ההפרש"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב אמנם ניצחה אמש (חמישי) את הפועל תל אביב 68:76 ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה ביניהן ברבע גמר הפלייאוף, אך היא רחוקה מלהיות שבעת רצון. הצהובים הציגו יכולת מגומגמת במחצית השנייה, בה כמעט ושמטו יתרון גדול, מה שתורגם ללא מעט מבטים מודאגים של קברניטי הקבוצה. באסיפה בחדר ההלבשה לאחר המשחק, המאמן דיוויד בלאט אמר לשחקניו: "אנחנו צריכים לדעת לשמור על ההפרש שלנו ולשחק לכל אורך המשחק". כמו כן התייחס בלאט לאיבודי הכדור של הקבוצה וביקר את השחקנים.

המפגש הטעון הסתיים עם תקרית נוספת שלא קשורה לכדורסל: כיסא נזרק מתוך יציע אוהדי הפועל תל אביב לזה של מכבי תל אביב, פגע בחברתו של שחקן הפועל קרטיס קלי, וכתוצאה מכך, עלו מספר שוטרים אל היציע של האדומים, בניסיון לתפוס את הזורק, ונתקלו בהתנגדות מצד האוהדים, שהתעמתו עם הכוחות. שני אוהדים נעצרו ואף יובאו הבוקר בפני שופט.

שחקן מכבי תל אביב, ריקי היקמן, מול שחקן הפועל תל אביב, אנתוני גודס. קובי אליהו
מוכנים כבר למשחק הבא. ריקי היקמן/קובי אליהו

ריקי היקמן התייחס לתקרית העגומה: "ראיתי את הסיפור עם הכיסא, זה משחק כדורסל ובאנו לשחק כדורסל. כל הדברים האלו מיותרים וצריך להעלים דברים כאלו ולשחק כדורסל. כולם באים לצפות במשחקים - לא בדברים כאלו. אנשים נפגעים, אלו דברים טפשיים", אמר היקמן לוואלה! ספורט.

על המשחק עצמו הוסיף היקמן: "אני חושב שהתכוננו היטב למשחק הזה. התחלנו אותו טוב אבל אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בלשמור על יתרון שאנו משיגים, בטח בשלבים האלו. בשביל זה צריכים להיות חזקים. אני מקווה שבמשחק הבא נהיה יותר מרוכזים בשביל לבצע את זה".

הגארד התייחס למפגש החוץ הקרוב מול הפועל תל אביב ולאווירה החמה הצפויה בבית מכבי: "בהחלט יש להם יתרון מהבחינה של הקהל במשחק הבא, אבל היינו במקומות קשים כבר העונה, אנחנו צריכים פשוט להגיע לשם ולעשות מה שאנו צריכים לעשות. פגשנו אותם כמה פעמים. מה יקרה במפגש הבא? אני מקווה שננצח. אבל בשביל זה נצטרך להציג ארבעה רבעים של ריכוז".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי תל אביב דייויד לוגן. ברני ארדוב
"מה שקרה ביציעים היה פשוט מטורף". לוגן/ברני ארדוב

היקמן הצטיין במשחק וקלע 23 נקודות. "ניסיתי להיות אגרסיבי , ההגנה של הקבוצה שלנו העניקה לי הזדמנויות, ראיתי הזדמנויות לקלוע ולהגיע לסל וניצלתי אותן במשחק".

דייויד לוגן הוסיף: "זה משחק ראשון שהיה צמוד. יכולנו להפסיד. אבל השגנו את הניצחון. חייבים להגיע בפוקוס ובמנטליות הנכונה למשחק הבא. אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו טוב, אבל לא שמרנו על הקצב".

לוגן ניסה להסביר את איבוד היתרון של הצהובים: "הפועל תל אביב נלחמה. אם יש משהו שמאפיין את הקבוצה שלהם, זה שהיא מגיעה מוכנה לשחק ולנצח. היו כמה טעויות גם שלנו, אבל בסופו של דבר הצלחנו להשיג את הניצחון".

על הקהל האדום וזריקת הכיסא הוסיף לוגן:"ראיתי מה קרה עם הכיסאות. פשוט מטורף שזה גם נפל ככה על אנשים משלהם. חייבם להתרכז בספורט, לבוא ולהתרכז בכדורסל. המשחק הבא בחוץ? יש לנו ביטחון, נתרכז במה שצריך בכדי לנסות להשיג את הניצחון השני מולם".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
העיר לשחקנים על איבודי הכדור. בלאט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully