וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו יודעים לתקן כשאנחנו רוצים"

מאמן אילת מאוכזב מההפסד לראשל"צ. בוסאני: "ניתן את מה שיש". קלאת'ס על ניצחון חיפה: "צריכים להישאר חזקים בסיום"

הפועל אילת גמגמה הערב (חמישי) בפתיחת שלב הפלייאוף של ליגת העל, ושילמה על כך ביוקר עם איבוד יתרון הביתיות נגד מכבי ראשון לציון, שממשיכה לדהור קדימה אחרי 77:79 של הכתומים. אדריאן יוטר במשחק מצוין סיים עם 21 נקודות, בעוד שסקוטי הופסון היחיד באילת שנתן תפוקה עם 34 נקודות, מה שלא הספיק לדרומיים.

רוני בוסאני מאמן עירוני ראשון לציון. מגד גוזני
מתחיל להיות אופטימי. בוסאני/מגד גוזני

מאמן מכבי ראשון לציון, רוני בוסאני, אמר בסיום: "החבר'ה שלי היו מדהימים כמו במשחקים האחרונים. אלו שחקנים שמאוד רוצים, יש פה ילדים בני 17 18 ו-19 והם מאוד משמעותיים, כמו גם שחקנים כמו בן דוד שהם פסל החירות. כולם באים בכל משחק, מספקים את הסחורה וזה מה שחשוב. אני לא יודע מה הסיכויים שלנו, מה שאני יכול להבטיח שהחבר'ה שלי יגיעו להילחם בכל משחק ולתת את מה שיש. אילת היא קבוצה מצוינת, וניתן את הכל כדי לנצח בבית".

מאמן הפועל אילת, עודד קטש, נראה מאוכזב בסיום, ואמר: "זה לא משהו שמתכננים, אבל זו סדרת פלייאוף וזה קורה לפעמים. לא נכנסו טוב למשחק, ולא עשינו להם חיים קשים בחצי הראשון. זה רק משחק ראשון, אנחנו יודעים לתקן כשאנחנו רוצים, ועכשיו העבודה יותר קשה. אין חשיבות להפסד מהמחזור הקודם לחיפה. שיחקנו פשוט לא טוב וצריך לתת קרדיט לראשון. לא חשבתי שזו תהיה סדרה קלה, בטח לא נגד ראשון. צריך לנצח רק משחק אחד כדי להחזיר את הביתיות".

שחקן מכבי חיפה פט קלאיית'ס חוגג עם דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
שחררו הרבה לחץ. סמית' וקלאת'ס/אדריאן הרבשטיין

גם מכבי חיפה חגגה בפתיחת שלב הפלייאוף. הירוקים הזיעו נגד הפועל גלבוע/גליל ולמרות שהם הובילו ברוב שלבי המשחק, האורחים סיפקו דרמה אדירה עם קאמבק מצוין שכלל 28 נקודות ברבע האחרון. אלא שבשנייה האחרונה הגיע פט קלאת'ס שעם סל עם הבאזר העניק את הניצחון לבראד גרינברג וחבורתו 85:87.

פט קלאת'ס היה מאושר בסיום, ואמר: "היה לי מבט טוב על הסל, המאמן אמר לי לשמור על העיניים פקוחות, ראיתי קצת מרווח ולקחתי את הזריקה. אנחנו נותנים ליריבות להתקרב יותר מדי. גליל קלעה את שש או שבע הזריקות האחרונות והם חזרו. אנחנו פשוט צריכים להישאר חזקים בסיום, איבדנו את המומנטום וזה לפעמים קורה".

מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין: "אני שמח שחזרנו למשחק והיינו בעמדה לפחות להגיע להארכה. זה מה שיפה בפלייאוף והרבה אנשים נהנו מזה, אנחנו פחות. היו לנו הרבה עליות וירידות. היו לנו רגעים טובים שניקח אותם ונשפר את הרגעים הפחות טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully