וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס מגונן על יוסי בניון, וגם קצת על עצמו

האוהדים לא אהבו את החילוף של אוסקר בבניון מול טוטנהאם, והמאמן ענה: "היינו חלשים באגף, הוא היה היחיד על הספסל"

ספורט 2

צ'לסי איבדה אמש (רביעי) קצת גובה במאבק על המקום השלישי בפרמיירליג, המוביל לליגת האלופות, כשסיימה את משחקה הביתי נגד טוטנהאם ב-2:2. הבלוז מדורגים במקום השלישי עם 67 נקודות, בדיוק כמו לארסנל שבמקום הרביעי, ופספסו הזדמנות להוציא את התרנגולים מהמרוץ, שכן טוטנהאם מדורגת חמישית עם 66 נקודות. "בשבילנו התיקו הזה לא משנה דבר, אנחנו חייבים לנצח גם במשחק הבא", אמר מאמן הכחולים רפא בניטס, "אנחנו צריכים לנהל את השחקנים ואת הקבוצה ולמצוא איזון".

"הובלנו, היה לנו סיכוי לנצח, אבל לא עשינו זאת. במשחק הבא נצטרך לשחק טוב יותר במחצית השנייה", הוסיף בניטס, "אולי בסיום השחקנים היו כבר עייפים מדי וזה טבעי, לא היינו מדויקים במסירות ולא מצאנו פתרון שיביא לנו ניצחון. המקום השלישי בידיים שלנו".

יוסי בניון שחקן צ'לסי (מימין) מקבל הוראות מהמאמן רפא בניטס, לצידם חואן מאטה, ג'ון אובי מיקל. GettyImages
ספסל רזה. בניטס ובניון/GettyImages

אמש יוסי בניון נכנס בדקה ה-84 במקומו של כובש השער הראשון של צ'לסי, אוסקר, דבר שגרם לכעס ביציע סטמפורד ברידג' והקהל לא היסס להביע את מחאתו על החילוף. "אני מכיר את השחקנים שלי", אמר בניטס, "אם לא הייתי באימונים איתם מדי יום אז הייתי יושב איתכם התקשורת במקום בכיסא המאמן. היינו חלשים באגפים והיינו חייבים לחזק אותם. השחקנים היו קצת עייפים. אני לא רואה שחקני אגף על הספסל, אני חושב שבניון היה היחיד. יש לי הרבה שיקולים, חשבתי 'יש לי רעיון - אנחנו יכולים לעשות את זה, וזה המהלך שעשיתי". על פרישתו של אלכס פרגוסון אמר בניטס: "הוא היה יריב מיוחד, אני מאחל לו שינוח ויהנה מהפרישה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully