וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:2 בין צ'לסי לטוטנהאם

וואלה! ספורט

8.5.2013 / 23:36

אוסקר וראמירס כבשו לבלוז, אבל אדבאיור סידר נקודה עם שער ענק ובישול יפה לסיגורדסון במאבק על המקום השלישי

ספורט 2

הקרב על המקום השלישי והאחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות נמשך בכל הכוח בפרמיירליג והערב (רביעי), בדרבי לונדוני סוער שסגר את המחזור ה-36, נפרדו צ'לסי וטוטנהאם ב-2:2 מרתק. שני מחזורים לסיום, הבלוז עם 69 נקודות במקום השלישי, ארסנל רביעית עם 67 וטוטנהאם חמישית עם 66, כך שהמתח יימשך כנראה עד לשריקה האחרונה, אבל התוצאה הזו לא רעה לקבוצה של רפא בניטס.

ראמירס שחקן צ'לסי. רויטרס
היתרון שלו כמעט החזיק עד לסיום. ראמירס/רויטרס

עשר דקות מן הפתיחה אוסקר הרים את יציעי סטמפורד ברידג' לאחר שנגח פנימה מקרוב כדור המשך אחרי שגארי קייהיל נגח קרן של חואן מאטה לרוחב. השוויון של התרנגולים הגיע כעבור 16 דקות ואיזה שוויון זה היה. עמנואל אדבאיור התנהל עם הכדור ממחצית המגרש ושלח בעיטה מסובבת, מ-25 מטרים היישר אל בין החיבורים של פטר צ'ך שכלל לא זז. שער 24 לאדבאיור בטוטנהאם, הראשון שלו מחוץ לרחבה.

שש דקות למחצית, המקומיים שוב עלו ליתרון, כאשר פרננדו טורס שלח את ראמירס לעומק והברזילאי הפעלתן בעט חזק ומדויק אל הפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:2 לצ'לסי במחצית. הבלוז כבר ראו את הניצחון, שהיה מציב אותם עם רגל וחצי בליגת האלופות, אבל עשר דקות לסיום גילפי סיגורדסון השווה בשנית, אחרי בישול פנטסטי של אדבאיורעם העקב. יוסי בניון נכנס בדקה ה-84 בניסיון למצוא הכרעה, אך המשחק הסתיים בחלוקת נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

* בחצי גמר הגביע הצרפתי שנערך הערב, אוויאן הנאבקת על חייה בליגה הראשונה, שכחה לרגע מהצרות והביסה 0:4 את לוריין ממרכז הטבלה. מילוש נינקוביץ' (10), יאניק סגבו (20), קווין בריגאו (33) ונאג'יב באווייה (80) היו אחראים על החגיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully