וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: "רונאלדו IN, ווין רוני OUT"

באנגליה מדווחים על מהפכה: רוני הודיע שהוא רוצה "התחלה חדשה", דייויד גיל כבר נפגש עם נציגי רונאלדו, "מויס לא סגור"

פרידה מאלכס פרגוסון הפורש/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: דני בורשבסקי

מנצ'סטר יונייטד מתכוננת לקיץ סוער. אחרי שהמועדון הודיע אתמול (רביעי) את ההודעה המפחידה מכולן, על עזיבתו של אלכס פרגוסון, באנגליה כבר מתחילים להעלות ספקולציות על העונה הבאה. "דיילי מייל" הסנסציוני יצא בכותרת על שער העיתון "רונאלדו IN, ווין רוני OUT", וטוענים כי כוכב ריאל מדריד הפורטוגלי בדרך לחזרה לאולד טראפורד, בעוד רוני עשוי לעזוב.

על פי הדיווח, רוני ביקש לעזוב את המועדון, וכבר לפני שבועיים הודיע לפרגוסון שהוא רוצה "התחלה חדשה". המנג'ר הודיע לו שהוא לא ישוחרר בכל מחיר. עוד נכתב כי פריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן מעוניינות בו, ושגם צ'לסי תהיה מוכנה לשלם עבורו 25 מילין ליש"ט. יש לציין שבמהלך העונה כבר היו דיווחים על עזיבה אפשרית של רוני, אחרי שהוא לא פתח בהרכב בגומלין מול ריאל מדריד, ופרגוסון הגיב לשמועות בכעס: "ווין לא הולך לשום מקום".

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
נמאס לו? רוני/רויטרס

עוד מדווח כי מנכ"ל המועדון דייויד גיל שהה במדריד ונפגש עם הסוכן חורחה מנדס, נציגו של כריסטיאנו רונאלדו, ושוחח עמו על האפשרות להחזיר את הכוכב לקבוצתו לשעבר. גם על זה חשוב לציין כי אתמול רונאלדו כבש שער במדי ריאל, והראה לקהל "אני עדיין כאן" בהפגנתיות, על רקע השמועות שיעזוב לסן ז'רמן.

בינתיים באברטון טוענים שהמעבר של דייויד מויס לאולד טראפורד רחוק מלהיות סגור. "אני לא חושב שהעסקה סגורה", אמר יו"ר אברטון ביל קנרייט, "נפגשתי עם דייויד, והייתה לנו שיחה טובה. החוזה שלו נגמר, הוא שירת בצורה נהדרת את המועדון, והוא רשאי לקבל כל החלטה שירצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully