וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: חימיק יוז'ני פנתה לננו גינזבורג

9.5.2013 / 9:30

קבוצת הצמרת האוקראינית מעוניינת במאמן הישראלי שיעזוב את נימבורק בסוף העונה, אך גינזבורג טרם השיב להצעה

בעוד נימבורק אותה הוא מאמן מטיילת בדרך לאליפות שלישית רצופה בצ'כיה, קיבל בימים האחרונים ננו גינזבורג הצעה לאמן בעונה הבאה את קבוצת חימיק יוז'ני מצמרת הליגה האוקראינית. גינזבורג כבר הודיע לראשי המועדון הצ'כי שאין בכוונתו להמשיך לעונה רביעית כמאמן ראשי, לאחר ששימש מספר שנים גם כעוזר המאמן של מולי קצורין בקבוצה. למרות הפנייה, גינזבורג טרם השיב בחיוב לקבוצה, ומספר קבוצות נוספות באירופה הביעו עניין בשירותיו.

מאמן נימבורק ננו גינזבורג. מגד גוזני
לא ההצעה היחידה מאירופה. ננו גינזבורג/מגד גוזני

חימיק יוז'ני סיימה את העונה האחרונה במקום הרביעי באוקראינה, כשבמהלך העונה ממונה למועדון המאמן זברזאן מיטרוביץ' המונטנגרי. ברבע גמר הפלייאוף כשלה הקבוצה בצורה מדהימה כשהובסה 4:0 על ידי לביב וסיימה את העונה. ההדחה המפתיעה הובילה את ראשי הקבוצה להודיע על סיום דרכו של המאמן. יוז'ני היא אחת החזקות באוקראינה בשנים האחרונות, למרות שלא הצליחה להגיע להישגים משמעותיים בליגה. במסגרת האירופית הגיעה חימיק לגמר גביע האתגר בעונת 2004/05 אך הפסידה לקאזאן.

גינזבורג (49) היה שחקן בבית"ר תל אביב, ואימן במחלקת הנוער של רמת השרון לפני שקיבל את בני הרצליה בעונת 2000/1. לאחר מכן הוביל את רמת השרון לליגת העל ונשאר בקבוצה הצנועה במשך שלוש עונות. בעונת 2004/05 אימן בהצלחה את בני השרון, ובחלק מעונת 2005/06 אימן את מכבי גבעת שמואל. בעונת 2006/07 מונה לעוזרו של מולי קצורין בנימבורק, והחל מעונת 2010/11 הוא מאמן את הקבוצה הצ'כית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully