וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "חבל לי שלא סיימתי בצ'לסי בצורה טובה"

מנג'ר טוטנהאם יכול לנקום באקסית (ד', 21:30, ספ' 1), אבל טוען: "זה לא משחק מיוחד עבורי". בניטס: "ניצחון הוא קריטי"

האליפות באנגליה אולי הוכרעה, אבל ישנן עוד מספר קבוצות עבורן העונה הזו עדיין חיה ובועטת. מחר (רביעי) ייפגשו צ'לסי וטוטנהאם במאבק ישיר על הכרטיס לליגת האלופות. הבלוז יבטיחו את מקומם בין ארבע הראשונות במידה וינצחו, בעוד ניצחן של התרנגולים בדרבי הלונדוני יכניס את כל הצמרת לסחרור מרתק לשני המחזורים האחרונים. אגב, הפעם האחרונה בה ניצחה טוטנהאם בסטמפורד ברידג' היתה אי שם, בשנת 1990.

אנדרה וילאש בואש מנג'ר טוטנהאם. Pete Norton, GettyImages
בחזרה אל זירת הפשע. וילאש בואש/GettyImages, Pete Norton

המפגש בין השתיים יחזיר את מנג'ר טוטנהאם, אנדרה וילאש בואש לסטמפורד ברידג', המקום ממנו פוטר רק לפני שנה. "זה שום דבר מיוחד עבורי", אמר וילאש בואש, "זה פשוט מועדון שבו הייתי. יש לי זכרונות טובים ממנו ויש לי זכרונות רעים ממנו, כמו לכל בן אדם, אבל אין ספק שזה חבל שלא סיימתי שם כמו שהייתי רוצה". כזכור, המאמן פוטר בחודש מרץ 2012, אחר סדרה של תוצאות רעות, ושמועות רבות על סכסוכים בין המאמן לחדר ההלבשה שלו. הפורטוגלי דווקא נשמע מפויס כלפי הבעלים הקודם שלו: "אמרתי זאת כבר בעבר, שבסיטואציה כזאת נורמלי שמנג'ר מאבד את עבודתו".

"זה מובן וזה קרה במועדונים אחרים מאותה סיבה ולרוב גרם לאותו אפקט- הצלחה גדולה לאחר מכן. זה לא דבר חדש בתחום הכדורגל, ולצערי זה קורה ברגעים שהקשיים הם מקסימליים. הברירה שלך היא להאמין במה שאתה עושה או לא להאמין. המועדון קיבל באותו זמן החלטה שהתבררה כמוצלחת". על סיכוייה של טוטנהאם להתברג ברביעייה שתגיע לליגת האלופות, אמר המנג'ר הפורטוגלי: "זה עדיין מאוד פתוח. מן הסתם, אם צ'לסי תנצח, היא תהיה שם, מה שיותיר רק עוד כרטיס אחד, ואנחנו לא נהיה תלויים בעצמו, כך שהמשחק הזה הוא חשוב במיוחד עבורינו".

צ'לסי תקבל בחזרה את אדן הזאר שלא היה כשיר מול מנצ'סטר יונייטד, אך צפוי לפתוח בדרבי. "אנחנו בעמדה הטובה ביותר", אמר מנג'ר הבלוז, רפא בניטס. "ניצחון הוא קריטי עבורנו, והוא עוד יותר קריטי עבורם, כי אין ספק שתהיה אווירה נהדרת בסטמפורד ברידג'. אני לא חושב שיש עלינו יותר לחץ, אנחנו פשוט צריכים לנצח".

מאמן צ'לסי רפא בניטז. רויטרס
אווירה נפלאה תהיה שם בוודאות. בניטס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully