וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחשבה על מוח כדורסל כמו בלאט ב-NBA היא מרתקת"

ב-ESPN בחרו את הישראלי כאחד משבעת אנשי מקצוע שעשויים להגיע לליגה הטובה בעולם: "שגריר מושלם של המשחק"

לא מעט קבוצות ב-NBA כבר החליטו להיפרד בתום עונת 2012/13. האחרונה שבהן היתה ברוקלין, שבחרה שלא להאריך את חוזהו של פי ג'יי קרליסימו, והקרובה, כך על פי דיווחים, ככל הנראה תהיה לוס אנג'לס קליפרס, שתפטר את ויני דל נגרו. באתר "טרוהופ" מרשת ESPN, בחר העיתונאי קווין ארנוביץ שבעה מאמנים שעדיין לא שימשו כמאמנים ראשיים בליגה שעשויים להגיע ל-NBA בקרוב, ואחד מהשבעה הוא מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
לא הפעם הראשונה ששמו עולה בהקשר של ה-NBA. בלאט/מגד גוזני

"אם כדורסל הוא משחק אמריקאי שנהיה בינלאומי, אז בלאט הוא השגריר המושלם", נכתב בכתבה שכותרתה 'מי מוכן להיות מאמן ראשי ב-NBA?'. "הוא גדל ליד בוסטון ובשני העשורים האחרונים הפך לאחד המאמנים הגדולים באירופה. עברו כמה שנים מאז שהיו דיבורים חזקים על כך שקבוצת NBA - ככל הנראה טורונטו - תשכור מאמן ראשי מאירופה. בכל פעם כשהנושא הזה עולה, השם של בלאט מוזכר הכי הרבה, ביחד עם אטורה מסינה וסרג'יו סקאריולו".

ארנוביץ ציין כי בלאט לא צפוי להסכים למשרת עוזר מאמן, כשם שעשה מסינה עם הלייקרס, ואף ציטט חבר הנהלה ב-NBA שאמר: "בלאט ירצה שתהיה לו השפעה מסוימת על הסגל". בתום הכתבה כתב ארנוביץ כי "המחשבה על מוח כמו בלאט מקבל קבוצת NBA היא מרתקת".

עוד ברשימה של ארנוביץ: עוזר מאמן מיאמי דייויד פיצדייל, עוזר מאמן ממפיס דייויד ג'ורג'ר, עוזר מאמן הקליפרס רוברט פאק, מאמן מכללת אייווה סטייט פרד הויברג, מאמן קנטון מליגת הפיתוח אלכס ג'נסן ופרשן רשת TNT סטיב קר.

הג'נרל מנג'ר של פיניקס סאנס, סטיב קר. Jonathan Daniel, GettyImages
גם שמו הוזכר. סטיב קר/GettyImages, Jonathan Daniel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully