וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לאונרדו דחף שופט, יופחתו נקודות לפ.ס.ז'?

המנהל המקצועי של המוליכה זעם לאחר ה-1:1 מול ולנסיין ותקף את השופט במנהרה. עכשיו מאבק האליפות עשוי להיפתח מחדש

פריס סן ז'רמן פספסה אתמול (ראשון) הזדמנות להבטיח זכייה באליפות צרפת, אחרי 19 עונות שחונות. אך החגיגות של בפריס נאלצו להידחות לאחר שהמוליכה הסתבכה וסיימה רק ב-1:1 ביתי מול ולנסיין מהתחתית, מה שעורר את חמתו של לאונרדו, כפי שתוכלו להיווכח בעצמכם בסרטון למטה. המנהל המקצועי של סן ז'רמן היה עצבני במיוחד בסיום המשחק ונתפס בעדשות המצלמה כשהוא דוחף את השופט באגרסיביות במנהרה בדרך לחדרי ההלבשה.

המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן לאונרדו. Antoine Antoniol, GettyImages
ההתנהגות המבישה עשויה לפגוע קשות בסן ז'רמן. לאונרדו/GettyImages, Antoine Antoniol

הוא בטח לא דמיין שהאקט הקיצוני הזה עוד עשוי לעלות לו באליפות: על פי חוקי התאחדות הכדורגל הצרפתית, כל אירוע בו מעורב אחד מאנשי הצוות המקצועי של קבוצה עשוי לגרור הורדת נקודות אוטומטית. כעת, הכדור נמצא בידיים של ההתאחדות הצרפתית. שלושה מחזורים לסיום, המרחק בינה לבין השנייה בטבלה, מארסיי עומד על שבע נקודות. אם אכן יופחתו לקבוצה מהבירה נקודות, מאבק האליפות עשוי להיפתח מחדש.

ללאונרדו היו רינונים על השיפוט במשחק, בו בלם סן ז'רמן טיאגו סילבה הורחק שתי דקות לפני הירידה להפסקה. שחקן העבר הברזילאי אמר בזעם בסיום: "השופט הזה שפט בעשרה משחקים, זה היה העשירי שלו, ועדיין הוא הצליח להוציא 48 כרטיסים צהובים וחמישה אדומים. זה היה משחק רגוע ואיכשהו הוא היו לחובתנו שבעה צהובים ואדום. אני לא מבין למה שופט כזה מגיע למשחק כל כך חשוב. לא מבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully