וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 1:1 לפריס סן ז'רמן, ההפרש בפסגה: 7 נקודות

אלכס נגח שער שוויון (83) אחרי יתרון של דאניק (17), סילבה הורחק. 77 דקות למליקסון. 0:3 לליון על נאנסי, צמד לגומיס

אחרי ניצחונה של מארסיי אתמול (שבת) על באסטיה, נמשך המחזור ה-35 בליגה הצרפתית כאשר במוקד עמד משחקה של פריס סן ז'רמן המוליכה, שקיוותה לסגור את סיפור האליפות מול ולנסיין, אבל סיימה רק ב-1:1. בעקבות התיקו, הפער בינה לבין מארסיי עומד על שבע נקודות כאשר נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. מאור מליקסון שיחק 77 דקות.

עוד לפני המשחק המרכזי, השיגה ליון ניצחון חשוב, 0:3 בחוץ על נאנסי והתבססה במקום השלישי שמוליך בתום העונה למוקדמות ליגת האלופות. קבוצה נוספת שעשתה ניצחון זהה היא ניס, שפירקה בחוץ 0:3 את ראן ועלתה למקום הרביעי החשוב, שמקנה בתום העונה כרטיס לליגה האירופית.

גאל דאניק שחקן ולנסיין חוגג עם מאור מליקסון. רויטרס
הצליחו להלחיץ את פריס סן ז'רמן. דאניק עם מליקסון/רויטרס

פריס סן ז'רמן - ולנסיין 1:1

המוליכה מהבירה הייתה יכולה להבטיח מעשית את האליפות אם הייתה משיגה ניצחון, אבל לצערה הרב רצף חמשת הניצחונות נעצר דווקא אצל ולנסיין שקרובה להבטיח את הישארותה בליגה. בשבוע הבא תתארח הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי אצל ליון ותוכל לפתוח את השמפניות נגדה וניצחון יספיק לה כדי לחגוג.

כבר בדקה ה-14 הגיעה ההזדמנות המסוכנת הראשונה במשחק כשזלאטן איברהימוביץ' כבר הקפיץ את הכדור מעל ניקולא פנטו, אבל במקום לבעוט לשער הוא שלח בעקב כדור אחורנית ובזבז אפשרות לעלות ליתרון. שלוש דקות חלפו ו-ולנסיין הענישה אותה כשוינסנט אבובאקר הריץ התקפה נהדרת לולנסיין וסיים עם בעיטה מ-17 מטר, ניקולה דושה הדף אבל הכדור הגיע היישר לגאל דאניק שהפציץ פנימה.

שתי דקות לסיום המחצית העצבים עלו לפ.ס.ז' ביוקר אחרי שטיאגו סילבה סינן כמה מילים מיותרות לשופט ואפילו יצר עימו מגע בדרך לקבל אדום. מליקסון עצמו קיבל את ההזדמנות שלו להכפיל את התוצאה בדקה ה-60 כשכדור קרן של דאניק מצא את הקשר הישראלי שירה מחוץ לרחבה, אבל הכדור שלו נהדף. שבע דקות לסיום פ.ס.ז' באה על שכרה על החזקת הכדור שלה והשוותה אחרי שכדור קרן של אזקיאל לאבצי מצא את הראש של אלכס הברזילאי שהפציץ את השער והשאיר נקודה למוליכה.

בפטימבי גומיס שחקן ליון (ימין) עם אלכסנדר לקאזט. רויטרס
צמד אישי בדרך למקום השלישי. גומיס/רויטרס

נאנסי - ליון 3:0

במחזור הבא תארח ליון את פריס סן ז'רמן לסוג של משחק עונה, למרות שהיא אינה יכולה לסכן את יריבתה הגדולה במאבק האליפות. עוד לפני כן, השיגה הקבוצה של רמי גארד ניצחון מאוד שביסס אותה במקום השלישי היקר שמוליך למוקדמות ליגת האלופות בתום העונה.

כוכב המשחק הזה היה בפטימי גומיס, החלוץ הנהדר שכבש צמד. השער הראשון הגיע בדקה ה-48 אחרי בישול של המגן הימני גויידה פופאנה, שבישל גם את השער השני ליוהאן ג'ורקוף בדקה ה-80. גומיס חתם את הניצחון בדקה ה-89 לאחר בישול יפה של ג'ורקוף, שחוזר להציג את היכולת המצופה ממנו.

דריו סביטאניץ' שחקן ניס (מימין) מול רוד פאני שחקן מארסיי. AP
עונה חלומית. סביטאניץ', מימין/AP

ראן - ניס 3:0

עונה פשוט חלומית עוברת על ניס, בעיקר בזכות דריו סביטאניץ', החלוץ הארגנטינאי הנהדר שלה שמוליך אותה במו רגליו לאירופה עם ניצחון שהעלה את הקבוצה למקום הרביעי, שמוליך בתום העונה לליגה האירופית. הארגנטינאי כבש צמד הפעם, כאשר השער הראשון הגיע בדקה ה-52. את השני הוא הוסיף בפנדל בדקה ה-71 ומי שחתם את הניצחון היה אריק בותיאק. בלמה של ניס, נמניה פייצ'ינוביץ' הורחק בדקה ה-90, אך ניס נאלצה לשחק בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-56 אחרי הרחקה של כריס מאבינגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully