וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 שעות למען הציבור לעלי חטיב וסטפן דנקוביץ'

6.5.2013 / 17:13

השניים הגיעו לעסקת טיעון עם התביעה בעקבות התגרה בה היו מעורבים בסיום המשחק בין הפועל חיפה למכבי פ"ת אשתקד

יותר משנה חלפה מאז התגרה בסיום המשחק בין הפועל חיפה למכבי פתח תקוה שהסעירה את הכדורגל הישראלי, והיום (שני) נודע כי עלי חטיב וסטפן דנקוביץ', שהיו מעורבים בקטטה, הגיעו לעסקת טיעון עם צד התביעה. בית משפט השלום בפתח תקוה גזר היום את דינן לאחר היוודע עסקת הטיעון.

כזכור, השניים היו מעורבים במהומה שהתפתחה בסיום משחק ליגת העל בעונה שעברה בין המלאבסים להפועל חיפה, מהומה במסגרתה נגח גניש בפניו של שחקן הפועל חיפה באותו משחק, עלי חטיב ולאחר שזה נפל אל הדשא, ממן אף בעט בו.

יגאל ממן, מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
נוקו מאשמה. ממן בועט בחטיב/קובי אליהו

השניים לא יורשעו, אך יודו בעובדות שבכתב האישום נגדם ותיוחס להם עבירה של תגרה. כמו כן, השניים התחייבו לשעות למען הציבור בהיקף של 200 שעות ויתחייבו להימנע מעבירה דומה בעתיד. בא כוח המאשימה, עו"ד תמיר גינדין, כתב: "הצדדים הגיעו להסדר טיעון שהוא מקל במידה מסויימת עם הנאשמים. מדובר בכתב אישום תקדימי, ומשכך סברנו שיש מקום להקלה מסויימת עם השחקנים. מדובר בבחורים צעירים, נעדרי עבר פלילי, שכל עתידם לפניהם ואנו סבורים שלענישה קונקרטית -חינוכית יש משמעות גדולה בהרבה מאשר להותיר עליהם כתם בדמות הרשעה. אי אפשר להתעלם מהעובדה שהנאשם 2 (עלי חטיב) הותקף באופן קשה ואכזרי באותו אירוע. הוא הותקף קשות על ידי מאמן השוערים של מכבי פתח תקוה וסדרן במועדון וזו אחת הסיבות שהסכמנו לגבש בעניינים של הנאשמים הסדר מקל".

במרץ האחרון נגזר עונשם של יגאל ממן ועמי גניש - שתקפו את חטיב באותו אירוע. ממן, סדרן מכבי פתח תקוה, ספג עונש של 8 חודשי מאסר על תנאי. על גניש נגזר לבצע 250 שעות למען הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully