וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו גרסיה: "יכולתי לתרום יותר למכבי תל אביב"

הקשר חש פספוס באופן אישי, אך מבהיר: "רוצה להישאר בקבוצה, ג'ורדי יודע כמה אני יכול לעזור. החגיגות היו מדהימות"

צילום: עידו שחם, ONE, עריכה: מיכאל ברגמן

שחקני האלופה מכבי תל אביב, נהנים גם היום (שני) מעוד יום חופשי שקיבלו מהצוות המקצועי. משחקה הבא של הקבוצה הוא הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב, ביום שני הבא בבלומפילד והצהובים יפתחו בהכנות רק מחר, בהכנות למשחק.

הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר, המריא בחזרה לקנדה ועמו עזבו את ישראל גם הוריו של הבעלים וכן בני משפחותיהם של אנשי הצוות הספרדים, ששבו למולדתם. גולדהאר ניצל את שהותו בישראל לצורך מספר פגישות עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והשניים, בצוותא עם המאמן אוסקר גרסיה, החלו לגבש את רשימת הרכש לקראת העונה הבאה. בין השמות החמים שנמצאים על הפרק ניתן למצוא את עוז ראלי ואבי ריקן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

גונסאלו גרסיה, מכבי תל אביב, חגיגות האליפות. ניב אהרונסון
נהנה מהחגיגות, רוצה להמשיך לעונה הבאה. גונסאלו גרסיה/ניב אהרונסון

בצוות המקצועי עוסקים בימים אלה גם בגיבוש רשימת השחקנים שלא צפויים להמשיך במועדון בעונה הבאה, ביניהם רוברטו קולאוטי, אבי סטרול ועומר ורד. אחד השחקנים שמתנדנדים ועתידם אינו ברור הוא הקשר האורוגוואי גונסאלו גרסיה שפתח אמנם בהרכב בשני המשחקים האחרונים, אך זה היה רק כשהמאמם אוסקר שילב בהרכב שחקני ספסל שלא שותפו בתקופה האחרונה באופן קבע במשחקי הקבוצה.

גונסאלו שנפגע במשחק הניצחון נגד קרית שמונה בשבת, צפוי להיבדק עם שובה של הקבוצה לאימונים ואז תתברר חומרת הפציעה. "היתה כאן חגיגה עצומה, היתה לנו עונה ארוכה ושמחנו להתפרק קצת עם האוהדים", אמר גונסאלו, על במת החגיגות בככר רבין. "היה כיף לחגוג עם האוהדים אחרי עונה ארוכה ומתישה, זה הרגע הכי גדול של העונה. לא ציפיתי שיגיעו כל כך הרבה אוהדים לחגיגה שלנו, זה מדהים. הייתה לנו עונה קשה מאוד. אני חושב שיכולתי לתרום יותר באופן אישי, אבל יש לי כבוד מוחלט למאמן ורק הוא מחליט מי ישחק ומי לא. מהרגע הראשון הרגשתי חלק מהקבוצה הזו ותמיד הרגשתי חשוב ונחוץ בתוך הקבוצה וזה הדבר הכי חשוב".

גרסיה שמחזיק בחוזה לעונה הבאה נשאל לגבי עתידו והאם הוא רוצה להישאר במכבי גם בעונה הבאה: "אני רוצה להישאר במכבי תל אביב, בוודאי. אני אוהב את המועדון, את השחקנים, את הצוות. אני מאוד אוהב את העיר הזו, את האנשים כאן וכמובן את האוהדים שלנו. אני חושב שאני יכול להיות חלק מאוד מאוד חשוב בקבוצה הזו. אבל זה לא מתפקידי להחליט אם אשאר או לא. יש לנו מאמן והוא זה שיחליט. הגעתי לכאן עם ג'ורדי קרויף ואני מאמין שהוא יודע עד כמה אני יכול לעזור לקבוצה בעתיד, מול קבוצות שחזקות יותר ממכבי תל אביב".

גרסיה שפתח את העונה בצורה נפלאה, נשאל מדוע לדעתו הוא לא קיבל הרבה הזדמנויות מאז אמצע העונה כשאיבד את מקומו בהרכב והשיב: "אני חושב שהיינו טובים יותר מהקבוצות האחרות ולא הייתי נחוץ בהרכב. פשוט מאוד. היינו מספיק טובים גם בלעדיי. אם הקבוצות האחרות היו טובות יותר, אז כן הייתי נחוץ לקבוצה. אני שוב אומר שאשמח להישאר כאן בעונה הבאה. הרבה מאוד אנשים, גם בתוך הקבוצה וגם מחוצה לה וגם שחקנים במכבי, אומרים לי שהם שמחים לשחק איתי והם מאמינים בי וביכולת שלי ואני חושב שאני יכול להיות גורם מאוד משמעותי בקבוצה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גונסאלו גרסיה בועט פנדל. אדריאן הרבשטיין
היו מקרים שלא הייתי נחוץ בהרכב. גונסאלו גרסיה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully