וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "אנחנו יכולים וצריכים לעלות שלב"

6.5.2013 / 15:44

המאמן הלאומי התארח לצ'אט בפייסבוק של איגוד הכדורסל וכיוון גבוה: "מקום 7 זו לא מילה גסה. פניני זכאי להזדמנות נוספת"

נבחרת ישראל תתכנס מחר (שלישי) לשיחה ראשונה לקראת אליפות אירופה שתיערך בחודש ספטמבר בסלובניה, והיום ערך המאמן הלאומי וראש האגף המקצועי באיגוד אריק שיבק צ'אט עם אוהדי הכדורסל השונים בעמוד הפייסבוק של איגוד הכדורסל, והתייחס לנושאים שונים שקשורים לכדורסל הישראלי ולנבחרת ישראל.

"כשנוסעים לאליפות אירופה צריך להעמיד מטרות בשלבים", התייחס שיבק לאפשרות שנבחרת ישראל תתחרה על הכרטיס לאליפות העולם, "השלב הראשון הוא להיכנס ל-12 הראשונות. מנסיוני באליפות אירופה, בכל הגילאים, כולי תקווה שניצור מומנטום חיובי שייקח אותנו גבוה ככל האפשר, וגם מקום 7 זו לא מילה גסה. המטרה שלנו היא לעלות שלב ואנחנו בהחלט חושבים שבהרכב הנוכחי אנחנו יכולים וצריכים לעלות שלב".

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, אריק שיבק. קובי אליהו
"השלב הראשון הוא להיכנס ל-12 הראשונות"/קובי אליהו

המאמן הלאומי סיפר על ההבדלים בין ההצלחות של נבחרות ישראל בעבר למצב כיום: "יש מדליית כסף לפני 30 שנה ויותר מאז כמות המתאזרחים בנבחרת ירדה לאחד ואנחנו יכולים להיות גאים שאנחנו באופן רציף ב-20 שנה האחרונות משתתפים באליפות אירופה. נעשה כל מה שאנחנו יכולים בכדי להתברג ב-12 הראשונות באליפות הקרובה".

שאלה נוספת שעלתה בפני שיבק היא שאלת המשך דרכו של גיא פניני בנבחרת אחרי הקריאות הגזעניות לעבר יונתן שולדברנד: "גיא פניני עשה מעשה מביש ונענש בחומרה על ידי קבוצתו והאיגוד. כאחד שמכיר את גיא מנערותו התביישתי בשבילו במעשה שעשה, אך הוא נענש ובעיקר הבין את חומרת המעשה. לדעתי הוא נענש בחומרה והוא זכאי להזדמנות נוספת".

אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל עם גיא פניני. קובי אליהו
"התביישתי בשבילו במעשה שעשה, אך הוא נענש ובעיקר הבין את חומרת המעשה"/קובי אליהו

המאמן הלאומי סיפר במהלך הצ'אט כי אלכס טיוס נבחר להיות גם השנה המתאזרח של הנבחרת, ואילו ג'ייק כהן נרשם בסגל הרחב באתר פיב"א. כמו כן ענה שאם יכל לצרף שחקן אירופאי לנבחרת היה בוחר את פאו גאסול הספרדי. המאמן גילה כי ינהל שיחה עם רוברט רותבארט ולאחריה יחליט האם הסנטר שמשחק בליגה הפולנית יצורף לסגל. שיבק הפתיע וסיפר כי לאחר הקמפיין הנוכחי תחזור לפעילות נבחרת הגבוהים שתנסה לקדם את שחקני הפנים הישראליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully