וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ניק קיינר מדלי אושפז עקב דופק לא סדיר

6.5.2013 / 13:08

הפורוורד לא נכח במשחק מול נתניה (67:94) וצפוי להשתחרר מבית החולים איכילוב ביום שלישי. "מאמינים שזה לא חמור"

צילום: ברני ארדוב עריכת וידאו: קובי אליהו

ניק קיינר מדלי, פורוורד מכבי תל אביב, סובל מדופק לא סדיר ואושפז היום (שני) בבית החולים איכילוב בתל אביב, לבדיקות והשגחה. השחקן צפוי להשתחרר מחר. השחקן חש לא טוב בימים האחרונים, בקבוצה לא רצו לקחת סיכון והחליטו לשלוח אותו לבדיקות נרחבות. "הוא אושפז כדי להיות בטוחים שהכול בסדר איתו. אנו מאמינים שזה לא חמור", אמרו גורמים במועדון.

אתמול, במשחק הניצחון 67:94 מול ברק נתניה, קיינר מדלי לא שותף ולא הגיע כלל ליד אליהו. הצהובים הסתדרו יפה מאוד בלעדיו. לאחר המשחק אמר המאמן דיוויד בלאט: "עברנו שבוע לא קל. הפסדנו שני משחקים בהארכה שלא היינו צריכים להפסיד. איפה שהוא המשחקים בראש של כולם לא היו חשובים וכנראה פספסנו את הדברים הדרושים כדי לנצח משחקים וקבוצות טובות. זכרנו אותם ולימדנו את החבר'ה לעשות את הדברים הטובים. צריך לשמור על הרסן, צריך לשמור על הדרך הטובה. לדעת להרגיע ולהתמקד במה שחשוב באמת ולא בכל השטויות מסביב".

הפורוורד שיחק העונה ב-16 משחקי ליגה בעונה הסדירה, בהם תרם 5.9 נקודות לערב. כמו כן קטף 2.7 ריבאונדים למשחק. ביורוליג שיחק קיינר מדלי 24 משחקים, בהם קלע 4 נקודות בממוצע והוריד 2.9 ריבאונדים.

ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב מול דן גרונפלד שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
קיינר מדלי מול הפועל ירושלים. צפוי להשתחרר מחר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully