וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "היה לנו חשוב לחזור למסלול הניצחונות"

6.5.2013 / 0:10

מאמן מכבי תל אביב שחרר הרבה לחץ אחרי הניצחון הקליל על ברק נתניה. מרקו קילינגסוורת': "מכבי בעטה לנו בתחת"

צילום: ברני ארדוב עריכת וידאו: קובי אליהו

הרבה לחץ השתחרר במכבי תל אביב. הצהובים פרקו את העצבים שלהם אחרי שני הפסדים רצופים להפועל אילת והפועל ירושלים, עם ניצחון מוחץ וחד צדדי, 67:94 על ברק נתניה של דני פרנקו. מכבי נהנתה מערב התקפי גדול ולא פחות מחמישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס עבור הצהובים, שכבר ביום רביעי יתייצבו למשחק הראשון של הפלייאוף מול הפועל תל אביב היריבה הגדולה שלהם, שניצחה אותם כבר בעונה הסדירה.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
עדיין לא רגוע למרות הניצחון. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

המאמן דייויד בלאט היה קצת נינוח יותר בסיום המשחק, למרות השבוע הלא פשוט שעבר על הקבוצה שלו: "עברנו שבוע לא קל. הפסדנו שני משחקים בהארכה שלא היינו צריכים להפסיד. איפה שהוא המשחקים בראש של כולם לא היו חשובים וכנראה פספסנו את הדברים הדרושים כדי לנצח משחקים וקבוצות טובות. זכרנו אותם ולימדנו את החבר'ה לעשות את הדברים הטובים. צריך לשמור על הרסן, צריך לשמור על הדרך הטובה. לדעת להרגיע ולהתמקד במה שחשוב באמת ולא בכל השטויות מסביב".

דיויד לוגאן, הגארד שהצטיין עם 15 נקודות אמר: "זה תמיד עדיף להיאבק קצת ולהגיע לפלייאוף מוכנים וחדים יותר כולנו צריכים להסתכל במראה ועשינו את זה, חזרנו לבסיס, כולם הגיעו אגרסיביים וראו את זה מהשריקה היינו מפוקסים. כולנו עדיין זוכרים את הדרבי שהפסדנו ואנחנו מאוד מקווים לנצח ולגמור את הסדרה מהר ובצורה טובה. היתה קצת נפילת מתח לא משבר, ידענו שכבר הבטחנו את המקום הראשון וזה קצת השפיע על החדות שלנו, אבל התעוררנו לקראת הפלייאוף זה בטוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
קיבל בראש דווקא אחרי תקופה טובה. פרנקו/ברני ארדוב

דני פרנקו, מאמנה של נתניה, אמר בסיום: "לא משנה נגד מי אנחנו משחקים כשאנחנו לא באים מפוקסים ככה זה נראה. יש לנו שחקנים שהם קודם כל בני אדם הם מאוד לויאליים למערכת וביום שלא מגיעים מרוכזים, מאבדים הרבה כדורים נגד כל קבוצה יהיה לנו מאוד קשה לנצח ובטח מול מכבי תל אביב".

מרקו קילינגסוורת', הסנטר המצויין של נתניה ביטא יפה את ההרגשה של נתניה בסיום המשחק: "הם בעטו לנו בתחת זה מה שאפשר להגיד על המשחק הזה. מכבי פשוט בעטה לנו בתחת. לא הגענו מפוקסים ואי אפשר להגיע ככה מול מכבי ת"א. ניפגש עם ירושלים בפלייאוף ונצטרך להגיע מפוקסים וחדים יותר. אנחנו רוצים להמשיך להקשיב למאמן, הייתה לנו עונה טובה אולי הפסדנו היום אבל היתה לנו עונה מעולה ואנחנו רוצים להמשיך אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully