וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "המטרה היא לחזור תוך שנה לליגת העל"

6.5.2013 / 10:40

במועדון מעוניינים שעטר ישקם את הקבוצה אך מעריכים שיסרב. היו"ר גיל לב: "נירגע כמה ימים ואז נסגור עם מאמן"

one

ראשי מכבי נתניה יפנו רשמית בעוד כמה ימים לראובן עטר ויציעו לו לאמן את הקבוצה גם בליגה הלאומית. במועדון מעוניינים שעטר ישקם את המועדון, אלא שההערכות הן שהמאמן לא יסכים לתנאים, הן בגלל העובדה שמדובר בליגה לאומית והן משום שבנתניה לא יוכלו לעמוד בחוזה הכבד אותו הוא מחזיק במכבי חיפה. "רק אם יעקב שחר יבוא ויגיד שהוא משלם את מרבית החוזה נוכל לעמוד בחוזה של ראובן", אמר גורם במועדון, "לפי ההערכות אצלנו הסיכויים שראובן ימשיך נמוכים מאוד".

יו"ר מכבי נתניה גיל לב התייחס בשיחה עם וואלה!ספורט לתכניות לעונה הבאה. "עצוב לכולנו ואלו ימים לא פשוטים שנצטרך לעבור", אמר לב, "הכי חשוב מבחינתנו כרגע זה למצוא מאמן, אבל המטרה הברורה שלנו היא להעמיד קבוצה טובה שבתוך שנה תחזור לליגת העל. ניקח כמה ימים להירגע ואז נתחיל להכין את הקבוצה הזאת ולסגור עם מאמן. ברור שמבחינתנו ראובן עטר הוא האופציה הראשונה, אבל צריך לראות אם הוא בכלל רוצה לאמן בלאומית". עטר צפוי להמליץ לקבוצה למנות את עוזרו בשנים האחרונות דוק מלכה למאמן הראשי, אם לא יסכים להמשיך על הקווים. האופציה לא נפסלת בשלב זה על ידי ראשי המועדון.


אם עטר לא יסכים להצעה הרשמית, בנתניה יחלו לדון במועמדים נוספים כאשר האופציות שעלו הן פנייה לגילי לנדאו, לשלומי דורה או שילוב בין בני לם לבין גיל פישל כצוות המקצועי של הקבוצה.

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. ברני ארדוב
כמובן שהוא אופציה ראשונה. עטר/ברני ארדוב

אגב, במועדון לא אהבו את הביקורות שנשמעו על ההנהלה מאז יום שבת האחרון ואמרו שלא ברור כיצד כל האשמה נופלת רק על ההנהלה, כשהשחקנים יוצאים כמעט נקיים מהעניין. "בניגוד למועדונים אחרים, בנתניה אין איחורים במשכורות, השחקנים קיבלו את כל התנאים, יש את המתקן הכי מפואר בארץ למשחקים, מתחם אימונים הכי טוב שיש ושקט תעשייתי", אמר מקורב למועדון, "השחקנים צריכים לעשות חשבון נפש גדול מאוד ולא רק ההנהלה, שברור שגם היא טעתה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עומר צלישר שחקן מכבי נתניה עצוב. ברני ארדוב
"בנתניה אין איחורים במשכורות, השחקנים קיבלו את כל התנאים"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully