וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סטול: "אמרתי לחברים שלא אאכזב אותם הפעם"

גארד מכבי חיפה התענג על שלשת הניצחון מול אילת. דיוויד בלאט: "צריך להתמקד במה שחשוב ולא בשטויות שמסביב"

אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-27 בליגת העל, האחרון לשלב זה, התקיים הערב (ראשון), והיו בו לא מעט רגעים מעניינים. מכבי חיפה ניצחה את הפועל אילת עם שלשת קלאץ' של פול סטול. הניצחון העניק לירוקים את המקום השני בטבלה ואת הזכות לפגוש בגלבוע/גליל. אילת תילחם מול ראשון לציון, שניצחה אף היא את הפועל ירושלים 104:106 דרמטי אחרי הארכה, מסל ניצחון על הבאזר של עמית בן דוד. מכבי תל אביב ניצחה 67:94 קליל על נתניה, וקטעה רצף של שני הפסדים רצופים. שתי סדרות רבע גמר שכבר נקבעו: מכבי תל אביב – הפועל תל אביב; ברק נתניה – הפועל ירושלים.

בבית התחתון נערכו שלושה משחקים לפרוטוקול: הפועל תל אביב נכנעה 77:70 להפועל חולון, גלבוע/גליל הפסידה בבית למכבי אשדוד, 79:73 ואליצור אשקלון נפרדה מליגת העל עם עוד הפסד כואב, 99:81 לבני הרצליה.

פול סטול שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו צריכים לחשוב על כל משחק בפני עצמו, לא משנה לי מול מי נשחק בסדרת הפלייאוף". פול סטול/אדריאן הרבשטיין

פול סטול: "יש לנו חבורה של גברים"

פול סטול, שניצח עבור חיפה את המשחק עם שלשה שמונה שניות לסיום: "החמצתי כמה זריקות בתחילת העונה, אבל אמרתי לחברים שלי שלא אאכזב אותם הפעם. יש לנו חבורה של גברים. לא משנה מה, אנחנו מתחרים ומשחקים כדי לנצח. אנחנו צריכים לחשוב על כל משחק בפני עצמו, לא משנה לי מול מי נשחק בסדרת הפלייאוף".

המאמן בראד גרינברג: "השחקנים שיחקו חזק ועד הסוף. צריך לתת לנו כבוד על מה שהשגנו העונה. הבחורים שלנו עובדים קשה כל העונה. אני אוהב את התשוקה שאיתה הם שיחקו היום". על פול סטול: "הוא נהדר, הבחור משחק חזק ולא מפחד מאף אחד, לא מפחד לקחת זריקות קשות ואני הייתי לוקח אותו לכל קבוצה. אנשים לא נתנו לנו כבוד ולא העריכו אותנו. השגנו 17 ניצחונות, זה אחוז הניצחונות הכי גבוה של המועדון הזה וצריך להעריך אותנו על כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אור סולומון שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
" גדלתי במכבי ראשון והמערכת מעניקה לי את התנאים הטובים ביותר להגיע לטופ". אור סולומון, 27 נקודות הערב/קובי אליהו

אור סולומון: "בשביל זה אני עובד כל יום"

אור סולומון, שרשם שיא קריירה של 27 נקודות בניצחון ראשון לציון במלחה: "אני לא יודע אם מדובר במשחק חיי, אבל זה אכן משחק טוב שלי וכמובן של הקבוצה כולה. אני שמח שניצחנו הערב והפגנו לחימה עד השנייה האחרונה וזה בהחלט מעודד לקראת משחקי הפלייאוף. גדלתי במכבי ראשון והמערכת מעניקה לי את התנאים הטובים ביותר להגיע לטופ. בשביל זה אני עובד כל יום וכל היום על מנת להיות במיטבי ולהשתפר כל הזמן"

המאמן רוני בוסאני: "אני רוצה להעניק ציון לשבח לקפטן ניצן חנוכי. סבו של ניצן, אוהד מספר 1 של הקבוצה, נפטר אמש. היום ניצן הגיע לאוטובוס מיד לאחר ההלוויה ונתן משחק ענק. מגיע לו שאפו על כך, מכבי ראשון לציון משתתפת בצערו. לגבי המשחק הערב, היה פה משחק מותח, חוויית צפייה. הישראלים שלנו עשו היום קפיצת מדרגה, נלחמו על השנייה האחרונה וידעו גם לקחת את המשחק. עכשיו פנינו דרומה לאילת, מעודדים ועם יותר ביטחון בזכות המשחק הערב".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
"איפה שהוא המשחקים בראש של כולם לא היו חשובים וכנראה פספסנו את הדברים הדרושים כדי לנצח משחקים וקבוצות טובות". בלאט/ברני ארדוב
שחקן מכבי אשדוד מארדי קולינס מול שחקן הפועל תל אביב בכדורסל מתן נאור. ברני ארדוב
"יש הסברים יותר פשוטים ליכולת שלנו כמו ירידת מתח אבל זה לא מתקבל על הדעת". מתן נאור/ברני ארדוב

מתן נאור: "אני מאוכזב ועצבני"

בהפועל תל אביב כבר מתעסקים בדרבי ברבע הגמר, ולראיה ההפסד הערב לחולון. אוהדי הקבוצה שרו במהלך כל הערב שירים לקראת המשחק ביום חמישי, כשבינתיים נותרו כרטיסים בודדים למשחק מספר 2 בסדרה ביום ראשון בבית מכבי בראשון לציון. "כשפערי הרמות הם לא מהותיים אז מי שרוצה יותר מנצח ולצערי לא הגענו כמו שצריך היום. אין לי הסבר למה", סיכם מתן נאור את ההתמודדות. "לפעמים אנחנו מחפשים דברים קצת מעבר למה שנראה לעין. יש הסברים יותר פשוטים ליכולת שלנו כמו ירידת מתח אבל זה לא מתקבל על הדעת. ככה זה עוד יותר מעצבן אותי. הקהל הזה מגיע ככה ודוחף אותנו, אין סיבה שנראה ככה. אני מאוכזב ועצבני קצת".

הקפטן של הפועל תל אביב התייחס לסדרת רבע גמר הפלייאוף מול היריבה העירונית: "זה הספורט ומה שמגיע מגיע. זוכרים את הסוף של העונה, אבל אחרי המשחק של היום אין לנו זכות דיבור. אפשר לדבר בקלישאות על הדרבי, אבל באמת שצריכים להגיע ולהתאבד על המגרש, לשים הכל ולא להשאיר שום דבר לאחר כך".

ארז אדלשטיין הוסיף על המשחק מהזווית שלו: "פתחנו את המשחק טוב ולא תרגמנו את ההתלהבות והעצירות שעשינו בהגנה. הם פגעו בנו בחצי הראשון בריבאונד התקפה, זה השאיר אותם במשחק, ומבחינתנו כשאנחנו לפני סדרה צריכים לחשוב על חלוקת דקות. ברבע שני היינו בהרכבים לא הכי טובים ככל הנראה, למרות זאת היה רק 5 הפרש לחולון, עם כדור של רנדל מתחת לסל, עבירה שלדעתי הייתה לא נשרקה, נהיה 7 הפרש, וקיבלתי עבירה טכנית כי נכנסתי למגרש למרות שנגמרה המחצית. חולון היו יותר טובים, לא הגיע לנו לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully