וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ'לו ליפי: "ליובנטוס אין יריבות באיטליה"

ליפי התרשם מהאליפות של האקסית, דל פיירו שלח ברכות לאוהדים ומחיאות כפיים לבופון. קונטה: "גאה מאוד בשחקנים"

יובנטוס חגגה אמש (ראשון) אליפות שניה ברציפות ו-29 בתולדותיה (לא כולל השתיים שהופחתו בגלל פרשת הקאלצ'ופולי), כשגברה בביתה 0:1 על פאלרמו מפנדל של ארתורו וידאל. בכך השלימו שחקניו של אנטוניו קונטה עונה נהדרת נוספת, ולמשך ארבעה חודשים הם נאלצו להסתדר ללא מאמנם, שישב ביציע בשל העונש הכבד שקיבל על מעורבותו בפרשת הטיית משחקים.

מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה חוגג אליפות. רויטרס
"הצלחנו לעמוד בלחץ למרות שהיינו פייבוריטים". קונטה/רויטרס

קונטה ידע למי מגיע הקרדיט על התואר המתוק: "אני גאה מאוד בשחקנים, זו הייתה עונה מאוד קשה וארוכה, הצלחנו לעמוד בלחץ למרות שהיינו פייבוריטים, ידענו שליגת האלופות תיקח מאיתנו המון אנרגיות, ועדיין עשינו את זה, והבטחנו את האליפות ארבעה מחזורים לפני הסוף".

קונטה נזכר בכמה רגעי מפתח: "ההפסד הביתי לאינטר מעט זעזע אותנו, הבנו שאנחנו קצת בטוחים יותר מדי. והיו כמה משחקים, כמו נגד גנואה, שבהם המזל היה לצדנו. ההפסד בבית לעשרה שחקנים של סמפדוריה היה מוזר מאוד, אבל גם ממנו למדנו והתחזקנו".

המאמן נזרק לאמבטיה קפואה, וסיפר: "השחקנים חטפו אותי בכוח! הייתה אמבטיה חמה ואמבטיה קרה, שמח שלפחות זרקו אותי לקרה".

שחקני יובנטוס, אנדראה ברצאלי, פול פוגבה. GettyImages
השתלטו על הכדורגל האיטלקי. ברצאלי, פוגבה ויובה/GettyImages

לפני כן קונטה הצהיר שהוא יישב עם הקבוצה לגבי העונה הבאה, ויודע שהציפיות גבוהות: "צריך להעלות את הרף, וזה אומר שאם לא נזכה באליפות זה יהיה מאכזב. צריך לזכור שסיימנו בין שמונה האחרונות בצ'מפיונס, לפני קבוצות כמו יונייטד, צ'לסי וסיטי. צריכים להיות ריאליים, ולהבין שיש משבר כלכלי, ומה באמת אפשר לעשות. אני זוכר שאנשים ביקרו אותנו על ההפסד לבאיירן מינכן, אבל לפעמים צריך להבין את המציאות".

השוער והקפטן, ג'אנלואיג'י בופון, אמר אחרי השלמת המשימה: "כשיש לך משימה לנצח, כישלון הוא לא אופציה. אני אוהב את האליפות הזו במיוחד כי שיחקנו כקבוצה מהיום הראשון של העונה וגברנו על היריבות שלנו ברגעים הכי מכריעים. קונטה? הוא יודע מה צפון לו העתיד. אני לא מודאג".

ג'אנלואיג'י בופון, לאונרדו בונוצ'י, שחקני יובנטוס. GettyImages
"מהיום הראשון שיחקנו כקבוצה". בופון חוגג עם בונוצ'י/GettyImages

מאמן הקבוצה לשעבר, מרצ'לו ליפי, התראיין לטלוויזיה האיטלקית ואמר: "אני רוצה לברך את כולם במועדון. הסקודטו הוא הוכחה לכך שיובה גודלת וצריך להחמיא גם להנהלה שלה. לקבוצה הזו אין יריבות באיטליה. היא הטובה ביותר וגם באירופה היא נראתה טוב".

אקס נוסף, אלסנדרו דל פיירו, שלח ברכות לחבריו לשעבר ולאוהדי הקבוצה: "אף לא תיארתי לעצמי מצב בו אראה מהצד את יובה זוכה בתואר בלעדיי. השחקנים המרכזיים של יובנטוס הם אתם, האוהדים. אני רוצה לברך את החברים שלי, את הקבוצה הפנטסטית הזו שלעולם תהיה בליבי. מגיעות מחיאות כפיים גדולות לג'יג'י. מגיע לו לזכות בתואר הזה כקפטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully