וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: קובי דג'אני על סף סיכום

הקשר שירד עם מכבי נתניה צפוי לחזור לקבוצה בה שיחק חמש שנים ולחבור לאיבשקביצ'יוס במרכז הקישור. נוסבאום מתקרב

קשרה של מכבי נתניה, קובי דג'אני, נמצא על סף סיכום עם בני יהודה וצפוי לסגור בקרוב באופן רשמי את חזרתו לקבוצה בה שיחק חמש עונות בעבר. דג'אני, שעל מועמדותו לזהובים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, צפוי להשלים את הקישור האחורי של דרור קשטן בעונה הבאה ביחד עם קסטוטיס איבשקביצ'יוס שסיכם בשבוע שעבר לשלוש עונות נוספות במועדון.

דג'אני בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של גדנ"ע יהודה והחל את הקריירה הבוגרת שלו בבני יהודה, שם כאמור שיחק חמש עונות. בהמשך שיחק במ.ס אשדוד, הפועל פתח תקוה והפועל אשקלון. בעונת 2010/11 הצטרף למכבי נתניה, במדיה הוא שיחק בשלוש השנים האחרונות. אמש ירד איתה לליגה הלאומית. בנובמבר 2010 ערך את ההופעה היחידה שלו בנבחרת ישראל במשחק ידידות נגד איסלנד.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הכתומים הוא המגן עמיר נוסבאום מעירוני רמת השרון. בקבוצה ימתינו עד לאחר המשחק בין שתי הקבוצות בשבת הקרובה כדי להאיץ איתו המשא ומתן ולסגור סופית את הצטרפותו.

בני יהודה תארח מחר (שני, 20:00, ספורט1 וספורט1 HD) את הפועל תל אביב בקרב ישיר על המקום השלישי והכרטיס לליגה האירופית לעונה הבאה. ניצחון ישפר משמעותית את סיכויי הקבוצה להופיע בפעם החמישית ברציפות במפעל אירופאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully