וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: איבשקביצ'יוס סיכם לשלוש שנים נוספות

המאמן דרור קשטן התעקש על השארתו של הליטאי המוערך ששיחק במדים הזהובים בשלוש השנים האחרונות. מורי ישוב?

one

קשרה הליטאי של בני יהודה, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, סיכם היום (חמישי) לשלוש עונות נוספות בקבוצה, כך הודיעה היום הנהלת המועדון באופן רשמי. איבשקביצ'יוס היה אמור לסיים בתום העונה הנוכחית את חוזהו לאחר שלוש עונות במדים הזהובים והמאמן דרור קשטן התעקש על הישארותו. היום הוא כאמור הוא סיכם על הארכת חוזהו.

'קוסטה' מצטרף בכך לקשר הסנגלי יורו לאמין שחתם לפני כשבוע על חוזה לשלוש שנים בבני יהודה. מי שאמור להצטרף מיד עם סיום העונה הנוכחית הוא המגן השמאלי עמיר נוסבאום, שחקנה של עירוני רמת השרון, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הזהובים הוא הבלם דן מורי, שעזב לפני שנה את המועדון ועבר לויטסה ארנהם ההולנדית. לאחרונה ניסו גורמים בבני יהודה לגשש לגבי מעמדו של מורי בהולנד ולא מן הנמנע שהזהובים ינסו להנחית אותו בעסקת השאלה לקראת העונה הבאה.

בקבוצה ינסו כעת להאריך את חוזיהם של מספר שחקנים נוספים, ביניהם הבלם גל כהן שמבוקש על ידי מכבי חיפה. מי שיעזוב בוודאות הוא הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן שנמצא על סף סיכום בקבוצת אטלאנטה מהליגה המקסיקנית. בסביבתו של הקשר אמרו היום כי הפרטים עדיין לא נסגרו ושיש עוד שתי קבוצות בחו"ל שמעוניינות בשירותיו.

ביום שני תפגוש בני יהודה את הפועל תל אביב בבלומפילד למשחק עם השלכה ישירה על המאבק על המקום השלישי והכרטיס לאירופה.

קשר בני יהודה קסטוטיס איבשקביצ'יוס לפני מגן פאוק סלוניקי לינו. ברני ארדוב
מאוד מוערך. איבשקביצ'יוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully