וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קלינגר צפוי להמשיך, חטיב בדרך חזרה

5.5.2013 / 8:51

יואב כץ והמאמן ייפגשו בימים הקרובים. גורם: "צריך לקרות משהו דרמטי כדי שהוא לא יישאר". הקשר יירכש בחזרה מנתניה

one

בהפועל חיפה נרשמה אתמול (שבת) שמחה מאופקת לאחר ה-1:1 מול הפועל עכו, שהבטיח את ההישארות בליגת העל עונה נוספת. למרות זאת, במועדון מסתכלים כבר על העונה הבאה, והציבו מטרה: להביא לכך שבעונה הבאה לא יגיעו שוב למצב בו הקבוצה מתמודדת על הירידה, אלא מגיעה לפלייאוף העליון.

הבעלים יואב כץ יחזור לארצות הברית בסוף השבוע ועד אז ינסה לסגור את מרבית הדברים לעונה הבאה. כץ ייפגש עם ניר קלינגר בימים הקרובים במטרה להגיע לסיכום עם המאמן לעונה נוספת כשההערכות הן שקלינגר אכן יעמוד על הקווים. "יואב רוצה את ניר לעונה הבאה", אמר גורם במועדון, "הם יישבו ואמורים לסגור את הדברים. צריך לזכור שמדובר ביואב והכל יכול להשתנות אבל צריך לקרות משהו דרמטי מאוד כדי ניר לא ימשיך בסופו של דבר".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. אדריאן הרבשטיין
יישאר, אך יצטרך לבנות סגל כמעט מחדש. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה מניחים שחיפה תתחיל לשחק את משחקי הבית שלה בעונה הבאה בקרית אליעזר, אך כץ קיבל כבר החלטה עקרונית להעביר את המשחקים לאצטדיון סמי עופר החדש עם פתיחתו ולא לאצטדיון בעכו כפי שחשב בתחילה.

בכל הקשור לשחקנים, נראה שלקלינגר וכץ צפויה עבודה קשה ומורכבת במיוחד. שחקנים רבים לא מעוניינים להמשיך בקבוצה בעונה הבאה ורוצים לעזוב אותה. נראה בשלב זה שאושרי רואש, ששמו הוזכר כמועמד לכמה קבוצות מקפריסין, רן אבוקרט שעשוי לחצות את הכביש ולעבור למכבי חיפה, גל אראל שעשוי לצאת לאירופה, חלק מהשחקנים הזרים ושחקנים נוספים לא מעוניינים לחדש חוזה. גם הישאם כיוואן, שלא מרוצה ממעמדו אצל ניר קלינגר, עשוי לעזוב, אך ייתכן ויישאר לאחר שיחה עם המאמן.

בחיפה ינסו להשאיר גם את גיא צרפתי והצדדים ייכנסו למשא ומתן כספי לגבי העונה הבאה."השחקנים משחקים במשחקים כאלה עם לחץ מאוד כבד", הסביר צרפתי,"גם אם יש לך סיכוי קטן לרדת ליגה זה גורם למשקולות על הרגליים. עלינו למשחק מול עכו במטרה אחת והיא להישאר בליגה. אנחנו הקבוצה הכי טובה בפלייאוף התחתון. הריצה שעשינו לא מובנת מאליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל חיפה גיא צרפתי. אדריאן הרבשטיין
יחל במו"מ עם הקבוצה בימים הקרובים. גיא צרפתי/אדריאן הרבשטיין

שחקנים מעטים מאוד מחזיקים בחוזה לעונה נוספת, מה שיקשה על קלינגר להשאיר חלק גדול מהשחקנים. לירן כהן צפוי להישאר, כמו גם השוער קאלה דרשלר אלא שיובל אבידור, יוסי דורה ואחרים שמחזיקים בחוזה עדיין ספק ועשויים לחפש קבוצות אחרות. גם מהראן לאלה מבוקש מאוד על ידי מספר קבוצות ורק חוזה מפתה מאוד לכמה עונות צפוי להשאיר אותו בקבוצה. חיפה צפויה להגיש כבר בשבועות הקרובים הצעה רשמית למכבי נתניה לרכוש את טובארנו פינאס ועלי חטיב.

אגב, גל אראל כתב אתמול בפייסבוק לאחר המשחק דברים שעשויים להתפרש כנאום פרידה מהמועדון: "גם כשאף אחד לא האמין, אני ידעתי כל הזמן", כתב אראל. "אני נשבעתי לעצמי שלא אתן שהמועדון הזה יירד ליגה במשמרת שלי. היום אני מסיים חוזה של 5 שנים!!! מגיל שש אני פה. הייתי שותף לאליפות בנוער, הייתי שותף לעליית הקבוצה לליגת העל. זכיתי בגביע הטוטו. אבל יותר מהכל שיחקתי למעלה מ-100 משחקים עם הקבוצה הזו בליגת העל וזה מועדון שחייב להיות באופן קבוע בליגת העל. תודה לך הפועל".

גם אילן רנקביץ', גיא ליפקה ועדי שלג לא ימשיכו בקבוצה בעוד מעמדם של שלומי אזולאי, גד עמוס וניב אנטמן עדיין לא ברור, כמו גם מעמדו של אלי אלבז שבכל מקרה לא יימכר אלא יושאל. אמיר אבו ניל שחוזר מפציעה לא מחזיק בחוזה אך עשוי להמשיך במועדון בעונה הבאה בכל זאת.

שחקן הפועל עכו תמיר כחלון מול שחקן הפועל חיפה גל אראל. אדריאן הרבשטיין
משחק אחרון בהפועל חיפה? גל אראל, משמאל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully