וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "ביום שהגעתי אמרתי שנישאר בליגה"

4.5.2013 / 21:34

מאמן הפועל עכו התמוגג מההישארות של קבוצתו. קלינגר: "אשמח אם אוכל להישאר במועדון". כץ: "צריך לחשוב"

אדריאן הרבשטיין

לא מעט אוויר שוחרר הערב (שבת) מריאותיהם של אנשי הפועל עכו, שהבטיחה סופית את הישארותה בליגת העל, אחרי התבוסה של מכבי נתניה להפועל באר שבע. הקבוצה של יובל נעים אמנם לא ניצחה, וסיימה רק ב-1:1 במשחקה האחרון העונה מול הפועל חיפה, אבל למזלה זה הספיק לה, ועתה מתחילים גם בעכו וגם בהפועל חיפה להתחיל ולתכנן את העונה הבאה.

מאמן הפועל עכו יובל נעים חוגג עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
לא יכול לעזוב מקום בו כל כך מעריכים אותו. נעים עם האוהדים/אדריאן הרבשטיין

"ביום הראשון שהגעתי אמרתי שנישאר בליגה, ואנשים במערכת ובתקשורת לא האמינו", אמר בסיום יובל נעים הנרגש. "כולם אמרו שיש יורדת אחת- הפועל עכו. אמרתי לכולם שאולי הם צריכים לחפש יורדת חדשה. אף אחד לא ספר אותנו, ואמרתי לשחקנים- אף אחד לא מכיר אתכם, לא רואה את האימונים, ואני חושב שעשינו עבודה נהדרת. בא יובל נעים משום מקום ואמרתי לכולם שנישאר בליגה. ידעתי שהשחקנים לא מאמינים למה שאני אומר, אבל אז התחילו להגיע תוצאות טובות. צריך לתת גם מילה טובה לשמעון הדרי שבנה קבוצה טובה מאוד".

על האפשרות שיישאר ויאמן את עכו גם בעונה הבאה, אמר נעים: "אני לא יודע מה קורה בעונה הבאה, זה לא מעסיק אותי, והייתי מוכן לוותר על מענק ההישארות שלי לפני המשחק כדי שנישאר. בעכו נותנים לי כבוד, מעריכים אותי, ואני לא חושב שאפשר לוותר על מקום שכל כך מעריך אותך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
כבר חושב על העונה הבאה. כץ/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר התייחס להופעה הפושרת של קבוצתו הערב: "במחצית השנייה הלכנו בכל הכוח לנצח, היו לנו ים של מצבים להבקיע. זה מאוד מאכזב אותנו שלא ניצחנו, אבל בהתחשב בבור שבו היינו במחזור ה-14 עם שמונה נקודות, אנחנו עשינו את הריצה הכי חזקה מבין כל קבוצות התחתית וזה מה שחשוב". על עתידו במועדון אמר המאמן: "אני ויואב נשב בימים הקרובים ונגיע להחלטות. אני אשמח אם אוכל להישאר בהפועל חיפה".

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, אמר בסיום: "אני כבר חושב על העונה הבאה. המשחק היוםהושפע מזה שהשחקנים האזינו לגבי מה שקורה במגרשים אחרים". כשנשאל האם ניר קלינגר יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה אמר כץ: "אני רוצה לחשוב על זה". על העונה עצמה אמר כץ: "אני לא נותן ציונים על העונה הזו. היו עליות וירידות, מהסיבוב השני והלאה אני חושב שהיינו ב-55 אחוז מהיכולת שלנו, הסיבוב הראשון היה מתחת לכל ביקורת. הפועל חיפה תנסה בכל שנה להיות בפלייאוף העליון. אנחנו תמיד חושבים איך לשפר". על האפשרות שרן אבוקרט יעבור למכבי חיפה אמר הבעלים: "אבוקרט יישאר בהפועל חיפה".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. אדריאן הרבשטיין
ישמח להישאר. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה והפועל עכו סיימו ב-1:1 ונשארו בליגה

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully