וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: "רק משהו דרמטי ימנע את ההישארות של קלינגר"

21.4.2013 / 9:35

הבטחת ההישרדות קירבה את המאמן לעונה נוספת בכרמל. כץ מעוניין להשאיר את אראל, אבוקרט, אבידור, דורה, רואש ולאלה

one

הפועל חיפה הבטיחה אמש (שבת) מעשית את ההישארות בליגת העל אחרי הניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים וכעת במועדון יחלו בהכנות באופן רשמי לקראת העונה הבאה. הנושא הראשון והבוער ביותר מבחינת הבעלים יואב כץ הוא החתמת מאמן לעונה הבאה, כשההערכות שניר קלינגר ימשיך בתפקידו גוברות ונראה שכבר בקרוב יחתום המאמן על חוזה לעונה נוספת.

"מדובר בעניין פורמלי, וניר כנראה יהיה המאמן", אמר גורם בחיפה. "נכון שעלו כל מיני שמות והיו גורמים שניסו לדחוף את שלומי דורה, אבל כנראה שרק משהו דרמטי מאוד ימנע את ההישארות של ניר עוד עונה נוספת". מלבד נושא המאמן, בחיפה יודעים שצפויה להם עבודה רבה בכל הנוגע להשארת שחקנים לעונה נוספת, שכן רבים מהם מבוקשים בקבוצות אחרות וחלק גדול גם מעוניין לעזוב.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם רן אבוקרט. ברני ארדוב
כמה מהם יישארו? שחקני הפועל חיפה/ברני ארדוב

בחיפה היו רוצים לראות את מרבית השלד נשאר, אך יחכו לראות מה יהיה עתידם של גל אראל, רן אבוקרט, יובל אבידור, יוסי דורה, אושרי רואש, מהראן לאלה ואחרים ורק לאחר מכן יחליטו בנוגע לחיזוק. כץ היה מעוניין לראות את כל השישה נשארים, אך לפחות בכל הנוגע לאבוקרט ואראל, נראה שהשניים ינסו לממש אופציות בקבוצות אחרות לפני שיחתמו לעונה נוספת.

לאלה צפוי להיפגש עם כץ בשבועות הקרובים כדי לדון בתנאים שהבעלים מציע לו. גם גיא צרפתי ולירן כהן מבוקשים אבל בחיפה מאמינים שהשניים אכן יישארו לעונה נוספת, כמו גם השוער קאלה דרשלר. בחיפה ממתינים לראות גם אם מכבי נתניה תישאר בליגת העל, ובמידה והקבוצה של ראובן עטר תנשור ללאומית יפנו רשמית בבקשה לרכוש את עלי חטיב וטובראנו פינאס.

מי שצפויים לעזוב את הקבוצה בכל מקרה הם גיא ליפקה, אילן רנקביץ', סטפן דנקוביץ' וגם אלי אלבז, שעשוי להיות מושאל לקבוצה אחרת כדי לצבור דקות וניסיון. בחיפה מעריכים מאוד את אלבז ובונים עליו לשנים הבאות, אך במועדון יש כאלה שסבורים שהוא צריך לצאת להשאלה כדי לחזור משופשף יותר. גם הישאם כיוואן יבקש הבהרות לגבי מעמדו ורק לאחר מכן יחליט אם להמשיך לעונה נוספת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"נשב על כל הנושאים ונחשוב כמו גם נושא המאמן". יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

בינתיים בחיפה יודעים שעיני קבוצות התחתית יהיו נשואות לעברם בכל הנוגע לספורטיביות והמאמץ שישיקיעו במשחקים נגד הפועל באר שבע והפועל עכו, ובקרב השחקנים קיימת נחישות להוכיח לכולם שהם לא עושים חשבון לאף קבוצה וממשיכים במומנטום עד הסיום. "חשוב שננצח את שני המשחקים שנשארו גם בשבילי ההישגיות שלנו", אמר הבעלים יואב כץ לוואלה! ספורט, והתייחס גם לנושא המאמן והשחקנים לעונה הבאה. "ניר עשה סיבוב שני מצוין, נשב על כל הנושאים ונחשוב כמו גם נושא המאמן, וגם לגבי השחקנים נחשוב ונחליט מי אנחנו רוצים שנישאר".

"גם באימון שלנו כשקבוצה אחת מפסידה כולם לוקחים את זה קשה ויש כמעט מכות", הסביר יוסי דורה. "אז כמובן שנגיע לכל מגרש כדי לנצח גם מול באר שבע במשחק הקרוב". לגבי הינצחון על בית"ר וההישארות אמר דורה: "אני שמח שידענו להיחלץ מקלחת התחתית. לנו השחקנים לא משנה מי שחקן בית ומי לא, כולם שחקנים של הפועל חיפה. אבל אין ספק שיש כאן הרבה שחקנים מקומיים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully